2019.gada 18. janvāris

Antis, Antons

Aptauja: Ziemassvētku mielastam 22 procenti Latvijas iedzīvotāju plāno tērēt no 41 līdz 60 eiro

Aptauja: Ziemassvētku mielastam 22 procenti Latvijas iedzīvotāju plāno tērēt no 41 līdz 60 eiro

Šajos Ziemassvētkos svētku mielastam 22% aptaujāto Latvijas iedzīvotāju plāno tērēt no 41 līdz 60 eiro, liecina mazumtirgotāja "Maxima Latvija" mazumtirdzniecības nozares apskats "Maxima mazumtirdzniecības kompass".

Savukārt ceturtdaļa aptaujāto norādīja, ka svētku mielastam plāno tērēt no 21 līdz 40 eiro, bet 10% līdz 20 eiro. Vairāk nekā 100 eiro plāno tērēt 6% iedzīvotāju, taču pirms svētku periodā vēl skaidru plānu par gaidāmajiem tēriņiem nebija 23% iedzīvotāju.

Aptaujas dati liecina, ka Latvijas iedzīvotāji, gatavojoties Ziemassvētku mielastam, ir tradīciju piekritēji, jo 65% aptaujāto iedzīvotāju svētku maltīti gatavo pēc tradicionālām ģimenes receptēm.

"Maxima Latvija" Biznesa analītikas departamenta vadītāja Zane Kaktiņa papildināja, ka 42% iedzīvotāju norādījuši, ka visiecienītākais Ziemassvētku ēdiens ir mandarīni. Tiem seko speķa pīrāgi, štovēti kāposti, piparkūkas, rasols, gaļas cepetis un pelēkie zirņi ar speķi.

Pētījums veikts sadarbībā ar tirgus un sabiedriskās domas pētījumu centru SKDS 2018.gada oktobrī - tajā piedalījās 1005 respondenti vecumā no 18 līdz 74 gadiem.

"Maxima Latvija" apgrozījums pērn bija 723,054 miljoni eiro, kas ir par 4,2% vairāk nekā 2016.gadā, bet kompānijas peļņa palielinājās par 93,9%, sasniedzot 23,224 miljonus eiro.

"Maxima Latvija" reģistrēta 2000.gadā. Kompānijas pamatkapitāls ir 4,91 miljons eiro. "Maxima Latvija" pilnībā pieder Nīderlandē reģistrētajai kompānijai "Lincoln Land Erste B.V". Uzņēmuma veikalu tīklu veido četru formātu 159 tirdzniecības vietas - pieci "Maxima XXX", 24 "Maxima XX", 127 "Maxima X" un trīs "Maxima Express".

Atstājiet komentāru