2024.gada 18. aprīlis

Jadviga, Laura

SIA “Jēkabpils Siltums” klientiem pieejams jauns pakalpojums rēķinu apmaksai

SIA “Jēkabpils Siltums” klientiem pieejams jauns pakalpojums rēķinu apmaksai

No otrdienas, 24.augusta, SIA “Jēkabpils siltums” ieviesis jaunu pakalpojumu klientiem rēķinu apmaksai. Tā izmantošana nav obligāta, klients var izvēlēties vai izmantot jauno norēķinu kārtību vai līdz šim ierasto.

“Turpinot SIA "Jēkabpils Siltums” pakalpojumu kvalitātes attīstību, kā arī domājot par klientu ērtībām un attīstoties mūsdienu tehnoloģijām, aktīvi meklējām iespējas, kā ieviest jauninājumus arī mūsu uzņēmumā. Līdz šim bijām saņēmuši dažādus piedāvājumus, bet izvērtējot visas iespējas, esam izvēlējušies tieši Bill.me norēķinu sistēmu. Būtiskākais, lai norēķinoties par uzņēmuma sniegtajiem pakalpojumiem, šī sistēma būtu ērta un vienkārša lietošanai mūsu uzņēmuma klientiem,” saka SIA “Jēkabpils Siltums” valdes priekšsēdētājs Aleksandrs Karpenko.

Tiekoties ar žurnālistiem SIA “Jēkabpils siltums” valdes priekšsēdētājs Aleksandrs Karpenko sacīja, ka turpmāk ikvienam SIA ‘’Jēkabpils Siltums’’ klientam būs pieejams personīgais lietotāja profils Bill.me vietnē, proti ērts vadības panelis ātrai rēķinu saņemšanai un apmaksai, skaitītāju rādījumu noziņošanai un komunikācijai ar pakalpojumu sniedzēju. Lietotājiem būs pieejams arī rēķinu arhīvs. Vairs nav jāmeklē rēķins, nav jāaizpilda maksājuma uzdevums internetbankā. Ar Bill.me – viens klikšķis un rēķins ir apmaksāts. Turklāt, Bill.me pilnībā atbilst Eiropas Savienības Vispārīgajai datu aizsardzības regulai un visaugstākajiem Visa un MasterCard maksājumu drošības standartiem.

Bill.me ir Latvijā izstrādāts, mākoņtehnoloģijās balstīts finanšu vadības rīks, ko iedzīvotāji visos valsts reģionos jau vairākus gadus izmanto ērtākai rēķinu apmaksai un skaitītāju rādījumu ziņošanai. Papildus tiešsaistes vietnei ir pieejama bezmaksas mobilā lietotne iOS, Android un Huawei ierīcēm, kas nodrošina absolūto servisa lietošanas brīvību. 

Aleksandrs Karpenko piebilda, ka siltumtīklu klientiem ir iespēja reģistrēties Bill.me, izveidot savu profilu un caur jauno sistēmu ziņot karstā ūdens patēriņa rādījumus, savukārt pirmos rēķinus klienti varēs sākt apmaksāt jau septembrī.  Kopā ar septembra rēķiniem siltumtīklu klienti saņems uzaicinājumu pievienoties Bill.me. 

Lietotni var izmantot caur aplikāciju tālrunī, kā arī datoru, aplikācija pieejama arī siltumtīklu mājaslapā. Bill.me klients izveido savu profilu, kurā saņem visu rēķinu informāciju un veic maksājumus. Aleksandrs Karpenko uzsvēra, ka viens no lielākajiem lietošanas ieguvumiem būs laika ietaupījums un mobila pieejamība, šis pakalpojums ērts būs arī ārvalstīs dzīvojošajiem jēkabpiliešiem, kas veic norēķinus par saviem mājokļiem pilsētā. Turklāt klients Bill.me savā profilā var apvienot maksājumu informāciju no vairākiem uzņēmumiem, no kuriem saņem komunālos pakalpojumus, ja attiecīgais uzņēmums sadarbojas ar Bill.me.

“Bill.me ir pārskatāma un mūsdienīga rēķinu pārvaldības un saziņas platforma, kas nodrošina ātru informācijas apmaiņu starp klientu un pakalpojuma sniedzēju. No paša sākuma mūsu mērķis bija apvienot pakalpojumu sniedzēja un patērētāja vajadzības, piedāvājot efektīvu risinājumu. Spriežot pēc cilvēku atsaucības — šobrīd platformu Latvijā aktīvi izmanto vairāk par 50 tūkstošiem lietotāju — mums tas ir izdevies,” stāsta Bill.me projektu vadītāja Alisa Dudareva.

Viņa piebilst, ka Bill.me pieredze liecina, ka liela nozīme ir ērtam un saprotamam rīkam un laika gaitā izdevies apgāzt divus pastāvošos mītus – to, ka reģionos un gados vecāki iedzīvotāji kūtrāk izmanto digitālos kanālus. Gandrīz 40% no Bill.me platformas lietotājiem Latvijā ir cilvēki vecumā virs 55 gadiem. 

Kā vienu no lielākajiem lietošanas ieguvumiem Alisa Dudareva uzsver laika ietaupījumu un pieejamību, jo saņemt un samaksāt rēķinus, kontrolēt skaitītāju rādījumus un komunicēt ar uzņēmumu var ne tikai tiešsaistes vietnē, bet arī bezmaksas Bill.me mobilajā lietotnē. 

“Esam pieraduši, ka daudzus ikdienas jautājumus var viegli atrisināt savā viedtālrunī. Tāpēc mūsu piedāvātajā risinājumā ir iekļauta mūsu pašu izstrādāta mobila lietotne, kas nodrošina lietotājiem pilnu Bill.me platformas funkcionalitāti un iespējas. Viena no iespējam, kas guvusi lielu atzinību lietotāju lokā, ir skaitītāju rādījumu iesniegšana tieši mobilajā lietotnē,” teic Alisa Dudareva.

SIA ‘’Jēkabpils Siltums’’ klientiem Bill.me vietnē būs pieejams informācijas un saziņas modulis, kur pakalpojumu sniedzējs var operatīvi informēt klientus, piemēram, par izmaiņām pakalpojumos, dažādām avārijām un remontiem, citām aktualitātēm. 

“Visi mēs vēlamies ērti un ātri risināt sadzīves jautājumus, lai iegūtu laiku ģimenei un draugiem, saviem hobijiem. Tāpēc tik svarīga ir iespēja ātri sazināties ar apkalpojošo uzņēmumu un atrisināt problēmu. Bill.me gadījumā tas ir paveicams, izmantojot platformā iestrādāto saziņas bloku,” norāda A. Dudareva.

Reģistrācija, rēķinu saņemšana, rādījumu nodošana Bill.me vietnē ir bez maksas. Visi klienti, kuri jau izmanto savu e-pastu saziņai ar SIA ‘’Jēkabpils Siltums’’ saņems reģistrācijas saiti. Pārējos klientus aicina uz e-pasta adresi gramatvediba@jekabpilssiltums.lv iesūtīt šādu informāciju: vārds, uzvārds, klienta numurs, īpašuma adrese. Vairāk informācijas par Bill.me iespējām un priekšrocībām var iegūt tīmekļa vietnē www.bill.me.

Atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem par Bill.me.

1.    Vai reģistrācija Bill.me vietnē ir obligāta?

Uzņēmums nodrošina rēķinu nosūtīšanu klientiem divos veidos - papīra formātā un elektroniski Bill.me vietnē:
Ja klients ir norādījis savu e-pasta adresi – šajā gadījumā klients savā epastā saņems paziņojumu par to, ka viņam ir izrakstīts jauns rēķins un, lai to apskatītu, ir jāpieslēdzas Bill.me vietnei.

Atbilstoši iepriekšminētajam – ja klients vēlas saņemt rēķinu elektroniski, tad reģistrācija Bill.me vietnē ir obligāta. 

2.    Vai rēķina apmaksa Bill.me vietnē ir obligāta?

Klients var izvēlēties sev ērtāko rēķina apmaksas veidu:
Bill.me vietnē, apmaksājot rēķinu manuāli vai izvēloties automātisko apmaksu – tiek piemērota servisa komisija 2% apmērā no rēķina summas; 
Informējam, ka saglabātas iespējas veikt maksājumus par saņemtajiem pakalpojumiem iepriekšējā kārtībā, pēc ierastā tarifa ( internetbanka u.c.)

3.    Ko nozīmē servisa komisija, kas tiek norādīta zem rēķina summas?

Bill.me informatīvi norāda servisa komisijas apmēru (2% apmērā no rēķina summas), kas tiks piemērota tikai gadījumā, ja rēķina apmaksu veiksiet Bill.me vietnē.

4.    Bill.me vietnē man uzrādās tikai rēķina summa – kur es varu apskatīt rēķinu pdf formātā?

Lai apskatītu un lejupielādētu rēķinu pdf formātā, atveriet sadaļu Pārskats – Neapmaksātie rēķini  un izvēlieties „Lejupielādēt”. Gadījumā, ja iepriekš esat veicis avansa maksājumus un rēķina izrakstīšanas brīdī Jums ir izveidojusies pārmaksa, tad rēķins tiks parādīts sadaļā „Rēķinu arhīvs”.

5.    Kā man rīkoties, ja vēlos, lai man izrakstīto rēķinu saņem arī dzīvokļa īrnieks?

Lai objekta īriekam būtu pieeja rēķiniem un skaitītājiem. Dzīvokļa īpašniekam ir iespējams īrnieku pievienot savā  personīgajā Bill.me profilā - sadaļā „Uzņēmumi”, nospiežot pogu „Pievienot pārstāvi +” un ievadot pieprasīto informāciju.

6.    Kā iesniegt skaitītāju rādījumus Bill.me vietnē?

Skaitītāju rādījumus var iesniegt tikai reģistrētie lietotāji pakalpojuma sniedzēja noteiktajā periodā.
Lai iesniegt skaitītāju rādījumus:
1.    Izvēlieties sadaļu "Skaitītāji";
2.    Izvēlieties savu adresi un atbilstošo skaitītāju;
3.    Ievadiet skaitītāju rādījumus;
4.    Uzklikšķiniet uz bultiņas, lai saglabātu ievadītos rādījumus.

Ievadītos rādījumus, variet rediģēt visā iesniegšanas perioda garumā.

Ja rodas vēl papildus jautājumi  - atrast atbildi var šeit - https://www.bill.me/lv/faq

Vai arī sazinaties ar Bill.me klientu atbalsta nodaļu, rakstot  support@bill.me vai zvanot   +371 66905690

Atstājiet komentāru