2024.gada 28. novembris

Olita, Rita, Vita

“Lidl” savu klientu viedokli skaidros aptaujā

“Lidl” savu klientu viedokli skaidros aptaujā

Atzīmējot mēnesi, kopš “Lidl” veikalu darbs vairs nav pakļauts epidemioloģiskajiem ierobežojumiem, pirmo reizi Latvijā sākas “Lidl” klientu aptauja, kurai dots nosaukums “Pircēju balss”. Visaptverošās aptaujas mērķis ir dot katram “Lidl” klientam iespēju novērtēt savu iepirkšanās pieredzi “Lidl” veikalos, informē Lidl Latvija pārstāvis Ingars Rudzītis. 

“Jaunatvērto “Lidl” veikalu darbs sākotnēji bija pakļauts dažādiem epidemioloģiskās drošības ierobežojumiem. Nu jau mēnesi strādājam normālā ikdienas režīmā, veikali ir brīvi pieejami klientiem, un, mūsuprāt, ir īstais brīdis noskaidrot klientu viedokli. Klientu apmierinātība ir “Lidl” pamatmērķis, jo apmierināti klienti veikalos iepērkas atkārtoti un iesaka to darīt arī saviem draugiem un paziņām. Tāpēc “Lidl” ir ļoti svarīgs klientu viedoklis par lietām, kas viņiem patīk, kā arī lietām, kurās mums vēl jāaug,” saka Kristaps Peters, “Lidl Latvija” Klientu servisa vadītājs.

Lai piedalītos aptaujā, “Lidl” klientiem no 3. maija ir jādodas uz mājaslapu https://www.lidl.lv/lv/pircejubalss un jāizsaka savs viedoklis. Pateicībā par klientu dalību tik svarīgajā aptaujā tās dalībniekiem būs iespēja piedalīties iknedēļās balvu loterijā. 

Galvenās aptaujas jautājumu kategorijas saistītas ar produktu pieejamību, produktu svaigumu, darbinieku atsaucīgumu un apkalpošanu kasē. Iepirkšanās procesam “Lidl” ir jābūt ērtam, vienkāršam un patīkamam. Tādējādi klientiem paliek vairāk laika un naudas citām savas dzīves prioritātēm. 
Kā zināms, klienti Latvijā pašlaik var iepirkties 18 “Lidl” veikalos – 9 veikalos Rīgā un pa vienam Liepājā, Ventspilī, Tukumā, Jelgavā, Ogrē, Jēkabpilī, Rēzeknē, Daugavpilī un Valmierā. 

Neskaidrību un jautājumu gadījumā, aicinām sazināties ar “Lidl” klientu servisu, izmantojot mājaslapu https://klientu-serviss.lidl.lv/.

Komentāri (0-1/1)

  • Rimis
    04.05.2022 14:11
    sen bija laiks sākt sarunu as pircēju.
    jo viniem ir acimredzamas prblemas nevien ar personalu bet pilnīgs haoss plauktos ar kvalitativam precēm un cenas vispar tagad ir viens lieks kiselis no salīdzinot at igauņu lidl.ee daudziem produktiem tas ir augstakas par 15-25% no ananasiem lidz sulai un kafijai.

    un rupniecibas precem izvele nav par labu cenas un municipalitātes attiecibai, acimredzot viriesu darbarikus daleji izvelas nespecialisti vadoties tikai no formas nevis satura.

    vislabakais bija kādai precei reklama kur perkot vairuma cena pieauga un valodas seklums vai google translate izmantosana ari liecina ka lidl kops 2003.gada ienaksanas Baltija vaja problemas, kuras sie cerams spes ilgtspējīgi atrisināt ....

Atstājiet komentāru