2024.gada 26. novembris

Konrāds, Sebastians, Sebastijans

“Lidl” pozitīvi vērtē sabiedrisko iniciatīvu par  atteikšanos no drukātu bukletu izplatīšanas

“Lidl” pozitīvi vērtē sabiedrisko iniciatīvu par atteikšanos no drukātu bukletu izplatīšanas

Ņemot vērā plašo atsaucību iniciatīvai par atteikšanos no drukātu bukletu izplatīšanas, “Lidl” atgādina, ka jau pirms pāris mēnešiem izbeidza drukāto iknedēļas akcijas bukletu izplatīšanu. Atteikšanās no iknedēļas drukātajiem bukletiem “Lidl” ļauj ietaupīt ap 840 tonnām papīra gadā, un novērst 10 000 koku izciršanu, portālu Radio1.lv informēja Lidl Latvijā pārstāvis Ingars Rudzītis.  

“Drukātie mārketinga materiāli ir klasika, kas strauji dodas nebūtībā. Mūsu dati liecina, ka “Lidl Plus” aplikāciju izmanto jau vairāki simti tūkstoši viedtālruņu lietotāju. Palielinoties mūsu veikalu skaitam, kā arī augot iedzīvotāju vispārējai informētībai par “Lidl” piedāvājumiem, izlēmām būt digitāli un demonstrēt atbildīgu attieksmi pret dabas resursiem,” uzsver “Lidl Latvija” mārketinga vadītājs Tomass Delle. 

Svaigākā informācija par “Lidl” aktuālajiem piedāvājumiem klientiem digitālā formātā vienmēr pieejama mājaslapā Lidl.lv un “Lidl Plus” lietotnē. Tiem, kas informācijas saņemšanai joprojām dod priekšroku drukas formātam, veikalu stendos ir pieejams neliels daudzums papīra bukletu. Drukāti reklāmas materiāli uz īsu brīdi vēl tiek izplatīti jaunatveramo “Lidl” veikalu apkārtnēs.

Atstājiet komentāru