“Lidl” pozitīvi vērtē sabiedrisko iniciatīvu par atteikšanos no drukātu bukletu izplatīšanas
- 26 septembris 2023 --
- 0Komentāri
“Drukātie mārketinga materiāli ir klasika, kas strauji dodas nebūtībā. Mūsu dati liecina, ka “Lidl Plus” aplikāciju izmanto jau vairāki simti tūkstoši viedtālruņu lietotāju. Palielinoties mūsu veikalu skaitam, kā arī augot iedzīvotāju vispārējai informētībai par “Lidl” piedāvājumiem, izlēmām būt digitāli un demonstrēt atbildīgu attieksmi pret dabas resursiem,” uzsver “Lidl Latvija” mārketinga vadītājs Tomass Delle.
Svaigākā informācija par “Lidl” aktuālajiem piedāvājumiem klientiem digitālā formātā vienmēr pieejama mājaslapā Lidl.lv un “Lidl Plus” lietotnē. Tiem, kas informācijas saņemšanai joprojām dod priekšroku drukas formātam, veikalu stendos ir pieejams neliels daudzums papīra bukletu. Drukāti reklāmas materiāli uz īsu brīdi vēl tiek izplatīti jaunatveramo “Lidl” veikalu apkārtnēs.