2024.gada 25. novembris

Kadrija, Kate, Katrīna, Trīne

Marta sākumā Jēkabpils novadā nogreiderēti 282 km grantēto valsts ceļu

Marta sākumā Jēkabpils novadā nogreiderēti 282 km grantēto valsts ceļu

Zemgalē grants ceļi sāk apžūt un turpina samazināties šķīdoņa skarto valsts autoceļu posmu skaits. Nedēļas laikā Zemgalē šķīdoņa posmu skaits samazinājies par 44 un šobrīd ir 133, portālu Radio1.lv informēja VSIA „Latvijas Valsts ceļi” Komunikācijas daļa.

No 7. līdz 20. martam  Jēkabpils novadā nogreiderēti 282 km, Madonas – 616, Preiļu - 323 km, Aizkraukles – 302 km.

„Latvijas valsts ceļi” norāda, ka uzturēšanas darbus uz grants ceļiem var veikt tikai tad, kad tie ir atguvuši nestspēju. No 7. līdz 20. martam Latvijā ir nogreiderēti 5753 km valsts ceļu ar grants segumu, līdz ar to kopš 1. martā nogreiderēti jau vairāk nekā 12,4 tūkstoši km valsts ceļu ar grants segumu. 

Vietām naktīs gaisa temperatūra vēl joprojām pazeminās zem nulles, tāpēc autoceļi ar grants segumu atkūst lēni, īpaši ēnainos posmos meža apvidū. Atkūstot ceļi pārmitrinās, bet greiderēšanu var veikt, tikai kad konkrētais ceļa posms ir apžuvis, pretējā gadījumā nestspēju zaudējušais ceļš tiks vēl vairāk bojāts. LVC speciālisti visā valsts teritorijā seko līdzi ceļu stāvoklim un, tiklīdz to nestspēja atjaunojas, tiek veikti uzturēšanas darbi.

Foto no arhīva

Komentāri (0-2/2)

  • Sprīdītim
    23.03.2024 07:41
    Valsts ceļi ieliņas negreiderē.
    Cik naudas sabāzāt kabatās, kad bērāt pagastos ceļus, a Sprīdīti? Sēdi kā uz adatām? Atbildēsi par visu!
  • Sprīdīts ar lāpstu
    21.03.2024 22:41
    Nu jauki ka greiderē un mazāk bedrains, bet šī operācija BŪTU DAUDZ VĒRTĪGAKA ja tas traķis neslīpētu tikai vienā virzienā, un pat ja divos, tad tādā stiliņā ka visas šķembas tiek sadzītas pa malām un līdz ar to grantene veidojas kā tāds garš sekls grāvis, jo ūdens nevar notecēt gar malām, jo tur gadiem tiek virsū GREIDERĒTI akmeņi atkal un atkal.

    Nu kas tā par lietu? Ar normālu greideristu kuram ir pateikts ko darīt, nevis paskriet pa rajonu ar lāpstu daļēji zemē, var panākt daudz labāku un ilgtermiņā kvalitatīvāku rezultātu.

    Ir sajūta ka tie vadītāji nemaz neseko ko šie veči tur vispār saražo. Ziemā brauc cik tālu grib, kaut ko nostumj uz dullo malā, atsevišķus mazākus ielu posmus vnk ignorē jo pargrūtak apgriezties, un tad ierodas sausākā laikā un taisa tā jau dubļaino granteni vēl dubļaināku prom aizstumjot tieši vērtīgo ceļa elementu.

    Šie veči traķos nav tikai klauni, bet viss tas kantoris kurš šo gadiem atļauj un pat liek tā darīt ir slikts cirks!

Atstājiet komentāru