“Lidl” uzsāk starptautisku Ziemassvētku kampaņu
- Radio1.lv --
 - 04 novembris 2025 --
 - 0 Komentāri
 
Mazumtirdzniecības uzņēmums “Lidl” ievada svētku sezonu, uzsākot savu starptautisko Ziemassvētku kampaņu ar saukli "Piedzīvot brīnumaino ik dienu ir vērtīgi". Kampaņas ietvaros Adventes laikā uzņēmums realizēs arī labdarības akciju, kuras laikā no katra pārdotā ābolu kilograma uzņēmums ziedos 10 centus “SOS Bērnu Ciematu asociācijai”.
Šī gada kampaņa ir daudz vairāk nekā tradicionāla Ziemassvētku reklāma un ir starptautiskās kampaņas "Ir vērtīgi" turpinājums.
Kampaņa būs redzama 31 valstī, kurās ir “Lidl” veikali. Tāpat uzņēmums organizēs vietējās labdarības kampaņas.
Latvijā “Lidl” ziedos 10 centus par katru savos veikalos pārdoto ābolu kilogramu Adventes laikā “SOS Bērnu Ciematu asociācijai”, lai svētku laikā bērni un jaunieši varētu baudīt veselīgāku un bagātīgāku maltīti.
"Ar savu ikdienas darbu mēs palīdzam mūsu klientiem ikdienu padarīt nedaudz labāku un vērtīgāku. Mūsu Ziemassvētku kampaņa parāda, cik brīnišķīgs ir svētku laiks, un aicina mūs visus katru dienu iedzīvināt šo siltuma un kopā būšanas ideju," saka Linas Baltušis, “Lidl Latvija” Klientu departamenta vadītājs. "Novērtē brīnumainās lietas katru dienu – ir skaidrs mūsu uzņēmuma vērtību apliecinājums un mūsu ilgtermiņa apņemšanās ievērot sociālo atbildību un ilgtspēju."
Apzināts uzturs arī Ziemassvētku laikā
Viens no kampaņas stūrakmeņiem ir apzināts uzturs, kas ir “Lidl” korporatīvās sociālās atbildības (KSA) stratēģijas pamatā. “Lidl” produktu klāsts ir balstīts uz Planetary Health Diet principiem, un mazumtirdzniecības tīkla mērķis ir līdz 2050. gadam nepārtraukti paplašināt augu izcelsmes pārtikas produktu klāstu. Kampaņas ietvaros “Lidl” reklamēs Ziemassvētku ēdienkarti, kas ietver arī augu izcelsmes sastāvdaļas.
Tādā veidā
“Lidl” vēlas pievērst uzmanību tam, ka svētku laikā ir iespējams baudīt gardu un viegli pagatavojamu ēdienu. Tādējādi “Lidl” ļauj saviem klientiem izdarīt apzinātu izvēli svētku ēdienu gatavošanā.
Šī gada Ziemassvētku kampaņa sākās jau 2. novembrī un norisināsies 31 valstī, kur ir “Lidl” veikali. Kampaņas centrā ir īsfilma, kas tiek pārraidīta kā reklāma. Kampaņu var noskatīties šeit, un tās galvenā ideja ir: “Lidl” piešķir vērtību katrai dienai, ne tikai svētkos.