Notiks lekcija par tēmu “Kā atpūtināt prātu un dzīvot pilnvērtīgi?”
Ikdienas steigā un atbildības gūzmā ļoti bieži jūtam gan fizisko spēku izsīkumu, gan domāšanas un koncentrēšanās spēju samazināšanos. Grūtības iemigt, atmiņas problēmas, trauksmainība, galvas sāpes, fizioloģisks saspringums, komunikācijas grūtības, enerģijas izsīkums, dzīves prieka zudums, aizkaitināmība un pat agresija, tas viss var būt neoptimālas smadzeņu darbības vai neatpūtināta prāta sekas. Optimāla smadzeņu darbība nodrošina pašregulāciju, lai smadzenes un prāts darbotos kvalitatīvi.
Lai labāk varētu izprast, kas ir optimāla smadzeņu darbība, kādi ir tās indikatori un ko darīt, lai uzlabotu smadzeņu darbību, 19.augustā plkst.11:00 Jēkabpils Tautas namā notiks lekcija Jēkabpils iedzīvotājiem par tēmu “Kā atpūtināt prātu un dzīvot pilnvērtīgi?”. Lektors Pēteris Urtāns – medicīnas speciālists, ergoterapeits. Specializējies psihiatrijā un apguvis smadzeņu autotreniņu metodikas ASV un Kanādā. Viņa pieredze uzkrāta jau kopš 2008. gada, praktizējis vairāk kā desmit tūkstoši individuālās darba stundas.
Lekciju apmeklēt aicināts ikviens interesents. Lekcijas ilgums 2 stundas. Ieeja apmeklētājiem bez maksas!
Lekciju organizē Jēkabpils Iekļaujošas izglītības atbalsta centrs Eiropas Sociālā fonda projekta Nr. 9.2.4.2/16/I/049 "Veselības veicināšanas un slimību profilakses pasākumi Jēkabpilī" ietvaros. Projekts Nr. 9.2.4.2/16/I/049 "Veselības veicināšanas un slimību profilakses pasākumi Jēkabpilī" tiek īstenots darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.4. specifiskā atbalsta mērķa “Uzlabot pieejamību veselības veicināšanas un slimību profilakses pakalpojumiem, jo īpaši nabadzības un sociālās atstumtības riskam pakļautajiem iedzīvotājiem” 9.2.4.2. pasākuma “Pasākumi vietējās sabiedrības veselības veicināšanai un slimību profilaksei” ietvaros. Projekts tiek finansēts no Eiropas Sociālā fonda un valsts budžeta līdzekļiem.
Informāciju sagatavoja:
D.Laizāne
Jēkabpils pilsētas pašvaldības
Iekļaujošas izglītības atbalsta centra
izglītības darba speciāliste