2024.gada 25. novembris

Kadrija, Kate, Katrīna, Trīne

Sākas pieteikšanās jauno uzņēmēju TV sacensībām “Firmas noslēpums”

Sākas pieteikšanās jauno uzņēmēju TV sacensībām “Firmas noslēpums”

Sākas pieteikšanās jauno uzņēmēju TV sacensībām “Firmas noslēpums”

No pirmdienas, 12. maija, sākas pieteikšanās jauno uzņēmēju televīzijas sacensībām "Firmas noslēpums", ko organizē Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA). Konkursa mērķis ir veicināt jaunu, konkurētspējīgu uzņēmumu rašanos, tādēļ aicināti pieteikties visi, kuriem ir idejas un vēlme tās attīstīt. Pārliecinošākais sacensību dalībnieks iegūs 15 000 eiro savas biznesa idejas realizācijai. Galveno balvu nodrošina SEB banka.

 

Biznesa ideju TV raidījuma cikls „Firmas noslēpums” ir izglītojošas un izklaidējošas sacensības, kurās piedalīties aicināti jaunie un topošie uzņēmēji un biznesa ideju autori. Raidījuma dalībniekiem būs iespēja apgūt nepieciešamās uzņēmējdarbības zināšanas, lai īstenotu savu ideju, iegūt individuālas speciālistu konsultācijas, kā arī uzzināt veiksmīga biznesa noslēpumus no uzņēmējiem, kuri savas idejas jau ir īstenojuši. Sabiedrībā pazīstami žūrijas pārstāvji no Latvijas biznesa vides vērtēs dalībnieku progresu astoņu nedēļu garumā un dos savus padomus, savukārt dalībnieku uzdevums – pārliecināt žūriju, ka tieši šī ideja būs veiksmīga uzņēmuma pamatā.

 

Lai pieteiktos sacensībām, potenciālajiem dalībniekiem ir jāaizpilda pieteikuma anketa, sava biznesa ideja jāizklāsta uz vienas A4 lapas un jāiesūta līdz 90 sekundēm garš biznesa idejas video pieteikums. Plašāka informācija par pieteikšanos pieejama sacensību mājaslapā www.firmasnoslepums.lv, pieteikšanās termiņš - 16. jūnijs. Televīzijas spēle “Firmas noslēpums” LTV1 ēterā būs skatāma jau no šī gada rudens.

 

Šī ir jau ceturtā sacensību "Firmas noslēpums" sezona, ko LIAA rīko sadarbībā ar SEB banku un producentu apvienību "HansaMedia". Par "Firmas noslēpums" pirmās sezonas uzvarētāju kļuva Indra Gora, iegūstot starta kapitālu savas biznesa idejas "Mobila notekūdeņus pašfiltrējoša automazgātava" realizācijai. Otrajā sezonā sacensību žūriju un televīzijas skatītājus pārliecināja Antona Stepanova biznesa ideja –„Mara” koka brilles, bet trešajā sezonā investīciju sava biznesa attīstībai ieguva Māris Plūme ar sidra ražošanas projektu.

 

Televīzijas sacensības tiek īstenotas LIAA projekta "Inovatīvas uzņēmējdarbības motivācijas programma" ietvaros, ko līdzfinansē Eiropas Reģionālās attīstības fonds (ERAF) un Eiropas Savienība.
 
Avots: Lauma Brežģe Komunikācijas koordinatore

Atstājiet komentāru