Leģendārā konfekte “Serenāde” atzīmē 80 gadu jubileju
“Laima” ir atpazīstamākais saldumu zīmols Baltijā, kas apvieno visas Latvijas saldumu rūpniecības vēsturi vairāku gadsimtu garumā. Šogad “Laima” svin īpašu notikumu, jo leģendārā konfekte “Serenāde” atzīmē 80 gadu jubileju.
“Leģenda vēsta, ka “Serenādi” pagājušajā gadsimtā “Laimas” fabrikā radīja kāds īpaši talantīgs saldumu meistars kā vissaldāko apliecinājumu savai mīlestībai pret mīļoto sievieti. Īsta mīlestība ir varenāka par laiku. To pierāda fakts, ka jau paaudžu paaudzēs “Serenāde” ir viena no saldumu mīļotāju iecienītākajām konfektēm, kuras garšas simfoniju veido tieši tās pašas sastāvdaļas, kas tika izmantotas, gatavojot pirmo, oriģinālo “Serenādi” – tumšā šokolāde, augļu želeja, aprikozes, rieksti un mazliet vien konfekšu meistaram zināmas maģijas,” papildina “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja Lineta Mikša.
“Serenāde” konfektes ir iemīļotas gan vietējā, gan ārvalstu tirgū. Ik gadu no saražotajām “Serenāde” konfektēm 11% tiek eksportēti uz vairāk nekā 16 valstīm, tostarp Krieviju, Izraēlu, Apvienoto Karalisti, ASV un Īriju. Latvijā gada laikā tiek apēsti 233 tūkstoši kilogrami “Serenāde” konfekšu. Konfekte “Serenāde” ir pieejama gan kā sveramā šokolādes konfekte, šokolādes tāfelīte, lielkonfekte un papildus tam kopš 2015. gada ir pieejama arī “Staburadze” torte “Serenāde”.
“Serenāde” ir populārākā konfekte arī “Laima” šokolādes muzejā, par to tiek uzdoti visvairāk jautājumi un izrādīta vislielākā interese. “Laimas” šokolādes muzeju, kopš tā atklāšanas 2013. gadā līdz šim brīdim ir apmeklējuši vairāk nekā 110 000 šokolādes cienītāji no visas pasaules. Muzejs piedāvā apmeklētājiem izzināt šokolādes ražošanas tradīcijas, pieredzi un iespēju izbaudīt apmeklējumu ar visām maņām – redzot, garšojot, sadzirdot un sajūtot. Muzejs ir iecienīts apskates objekts gan Latvijas, gan ārvalstu viesu vidū. Tā platība ir 520 kvadrātmetru, ekspozīcijas iekārtošanā ir izmantoti 100 kilogramu īsto kakao pupiņu, savukārt tā vecākajam eksponātam ir vairāk nekā 120 gadu.
Par godu konfektes “Serenāde” 80 gadu jubilejai latviešu zīmola “From Bee with love” dizainere Olga Grigurko radījusi unikālu “Serenāde” somiņu sēriju.
Pašlaik “Laima” produktu portfelī ir teju 200 dažādi produkti, kas pieejami Latvijā un ārvalstīs. “Laima” produkcija tiek eksportēta uz 27 pasaules valstīm – ASV, Kanādu, Ķīnu, Izraēlu, Lielbritāniju, Īriju, Krieviju, Baltkrieviju, Azerbaidžānu, Kazahstānu, Turkmenistānu un citām.
Par “Orkla Confectionery & Snacks Latvija”:
“Orkla Confectionery & Snacks Latvija” ir viens no vadošajiem šokolādes un konditorejas izstrādājumu, kā arī uzkodu ražošanas uzņēmumiem Baltijas valstīs. “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” pārstāv šādus produktu zīmolus: “Laima”, “Selga”, “Staburadze”, “Old Town bakery”, “Ādažu Čipsi”, “The Original Taffel Snacks” un “Pedro”. Uzņēmums eksportē preces uz gandrīz 30 valstīm, tajā kopumā strādā vairāk nekā 1000 cilvēku.
Par “Orkla”:
“Orkla” ir vadošais plaša patēriņa produktu, kā arī mazumtirdzniecības, pārtikas, maiznīcu un konditoreju konceptuālo risinājumu piegādātājs. Ziemeļvalstis un Baltijas reģions ir “Orkla” galvenie tirgi un tie veido aptuveni 80% no apgrozījuma uzņēmuma zīmolu patēriņu preču segmentā. “Orkla” grupai ir stipras tirgus pozīcijas dažādās produktu kategorijās Centrāleiropā un Indijā. Uzņēmums ir galvenais piegādātājs Eiropas maizes tirgus segmentā.
“Orkla” ir Oslo Fondu biržā (Oslo Stock Exchange) kotēta kompānija; tā bāzēta Oslo, Norvēģijā. No 2015.gada 31.decembra “Orkla” grupā strādā 14670 darbinieku. “Orkla” apgrozījums 2015.gadā bija 3,6 miljardi eiro (NOK 33,2 miljardi).
Papildu informācijai:
Lineta Mikša
Orkla Confectionery & Snacks Latvija
Sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja
Mob. +371 2656 9932
E-pasts: lineta.miksa@orkla.lv