
"Rēzeknes siltumtīklus" vadīs bijušais Jēkabpils novada domes izpilddirektors Guntars Gogulis
- LETA/Radio1.lv --
- 14 julijs 2025 --
- 16 Komentāri
Pašvaldības SIA "Rēzeknes siltumtīkli" turpmāk vadīs bijušais Jēkabpils novada pašvaldības izpilddirektors Guntars Gogulis, paredz pirmdien dalībnieku sapulcē nolemtais.
Uzņēmuma dalībnieku sapulce sasaukta nedēļu pēc tam, kad pie varas pilsētā atgriezās Aleksandrs Bartaševičs ("Kopā Latvijai"/LPV). "Tā ir politiskās vadības pozīcija," nepieciešamību mainīt uzņēmuma valdi iepriekš komentēja politiķis.
Pašvaldībā skaidro, ka Guntars Gogulis savulaik, strādājot par Jēkabpils pašvaldības izpilddirektoru, bija kapitāla daļu turētāja pārstāvis SIA "Jēkabpils siltums" un tādēļ siltumapgādes pārvaldības joma viņam nav sveša. Turklāt Guntaram Gogulim ir augstākā juridiskā un ekonomiskā izglītība, pieredze pašvaldības administratīvajā darbā, kā arī pašvaldības un privāto kapitālsabiedrību vadībā.
Pēc Guntara Goguļa paustā, no pašvaldības vadības ir saņemts ļoti konkrēts uzdevums - kvalitatīva siltumapgādes nodrošināšana pilsētas iedzīvotajiem par sapratīgu cenu. To viņš arī darīšot.
"Protams, šobrīd man ir svarīgi iepazīties ar kolektīvu un dokumentāciju, lai saprastu, kādi būs nākamie lēmumi. Apzinos, ka šobrīd viens no prioritārajiem uzdevumiem ir tiesvedības process ar privāto siltuma piegādātāju," apgalvoja Guntars Gogulis.
Guntars Gogulis, kā valdes loceklis ievēlēts uz termiņu, kas nevar pārsniegt 12 mēnešus.
Foto: No redakcijas arhīva
Komentāri (0-10/16)
Juris
18.07.2025 22:22Doma
16.07.2025 19:41Sods
16.07.2025 12:42Juris
16.07.2025 12:09!!!
16.07.2025 09:49Inspektors Caps
16.07.2025 07:54Goguļa kungs visu saliks kā vajag sev un saimniekiem. Izrādīsies nekāda krāpšanās un zaudējumi nebūs konstatējami. Skaisti dzīvos shēmotāji, rēzeknieši to apmaksās.
čoms
15.07.2025 19:21Ačulis
15.07.2025 13:36Jēkabpilietis
15.07.2025 10:05Haha
15.07.2025 06:51«Rēzeknes siltumtīklos» strauji nomaina vadību / Raksts https://share.google/XAYMVsDl99dfk450y
Ļoti noderīgu personu Rēzeknes pašvaldība izvēlējās....