2025.gada 19. augusts

Imanta, Melānija

Saistībā ar Vissvētākās Jaunavas Marijas Debesīs uzņemšanas svētkiem Aglonā ir veiktas izmaiņas vilcienu kustībā

Saistībā ar Vissvētākās Jaunavas Marijas Debesīs uzņemšanas svētkiem Aglonā ir veiktas izmaiņas vilcienu kustībā

Ņemot vērā, ka laika periodā no 14. augusta līdz 15. augustam Aglonā norisināsies Vissvētākās Jaunavas Marijas Debesīs uzņemšanas svētki, Valsts SIA "Autotransporta direkcija" informē, ka ir veiktas izmaiņas vilcienu kustībā maršrutā Rīga-Daugavpils:

2025. gada 14. augustā norīkots vilciens Nr.726 plkst. 14.01 no Rīgas uz Aglonu;
2025. gada 15. augustā norīkots vilciens Nr.725 plkst. 16.40 no Aglonas uz Rīgu.

Komentāri (0-2/2)

  • Staburags
    31.07.2025 11:59
    Kristietība ir dievmuldētāju sacerējums, viņu fantāzijas un iegribas. Vissvētākās Jaunavas Marijas Debesīs uzņemšanas svētki to labi ilustrē. Marija kā dievmāte, viņas nevainība un uzlidošana debesīs – tas viss ir pāvestu izgudrots blefs*. Evaņģēlijos Jēzus to vien dara kā savu māti noniecina un pazemo. Par Mariju un Jāzepu nav pateicis nevienu labu vārdu. Dievmuldētājiem ir ko ņemties, lai Jēzus viepļa nepievilcīgos vaibstus aizmālētu. Uzmanīgi lasām evaņģēlijus – Jēzus atsakās no savas mātes.
    (Jāņa ev. 19) Viņš saka uz Savu māti: “Sieva, redzi, tavs dēls!” Pēc tam Viņš saka uz mācekli: “Redzi, tava māte!” Tās nekādi nav rūpes par Mariju, jo pats Jēzus par savu māti nav rūpējies. Marijai ir vīrs Jāzeps un viņu laulībā dzimuši četri dēli un meitas (Mateja 13:55). Šajā epizodē Jēzus atsakās no savas mātes. “Debesu apartamentos” viņam mātes nav, jau būdams uz zemes atkratījās. Ja Jēzus būtu reāla persona, viņš katoļiem sadotu pa kaklu.
    Kontekstam cita epizode: Mateja 12: 47-49, Marka 3: 31-34, Lūkas 8: 20-21. Tad Viņa māte un Viņa brāļi nāca un, ārā stāvēdami, pie Viņa sūtīja un Viņu sauca. Un ļaudis sēdēja ap Viņu un Viņam sacīja: "Redzi, Tava māte un Tavi brāļi, un Tavas māsas ārā Tevi meklē." Un Viņš tiem atbildēja un sacīja: "Kas ir Mana māte un Mani brāļi?" Un Viņš visapkārt uzlūkoja tos, kas ap Viņu sēdēja, un saka: "Redzi - Mana māte un Mani brāļi. Jo, kas Dieva prātu dara, tas ir Mans brālis un māsa, un māte." Tāda ir panta “Tev būs savu tuvāku mīlēt” praktiskā realizācija. Jēzum “tuvākie” ir klaidoņu bariņš. Savu māti viņš noliek zemāk par klaidoni. Savā apmātībā un naidā Jēzus aicina iet pāri tuvinieku un asinsradinieku līķiem (Lūk. 14:26, Mat. 10:34-37, Mat. 10:21).
    Jēzus par savu māti izsakās tikai nicinoši: Kas Man ar tevi, sieva ( Jāņa 2:4). Padibenes un lubraki saviem vecākiem izrāda lielāku cieņu nekā Jēzus savai mātei Marijai.

    * Marijai mūžīgā (!) Dieva dzemdētājas statusu piešķīra kristiešu Halcedonas koncilā 451. gadā, pāvests Pāvils IV savā 1555. gada konstitūcijā “Cum Quorumdam Hominum” noteica, ka Vissvētākā Jaunava Marija visu savu dzīvi bija jaunava, 1854. g. pāvests Pijs IX Marijas bezvainīgo ieņemšanu izsludināja kā neapstrīdamu patiesību, Marijas miesu paradīzē “nogādāja” pāvests Pijs XII 1950. gadā.
  • es
    28.07.2025 20:03
    Es tā gribu aizbraukt uz Aglonu uz dievkalpojumu 15. augusta pusdienlaikā, bet uz to laiku jau nav pieskaņota vilciena. Un tad kad beigsies dievkalpojums es gribu nekavējoties braukt mājās.

Atstājiet komentāru