Informācija par klientu apkalpošanu Jēkabpils pilsētas pašvaldībā no 21.decembra
- 18 decembris 2020 --
- 0Komentāri
Pamatojoties uz Ministru kabineta 06.11.2020. rīkojumu Nr.655 “Par ārkārtējās situācijas izsludināšanu” un ņemot vērā visā valsts teritorijā izsludināto ārkārtējo situāciju no lēmuma pieņemšanas brīža līdz rīkojuma atsaukšanai ar mērķi ierobežot Covid-19 izplatību, ārkārtējās situācijas spēkā esamības laikā noteikts:
Jēkabpils pilsētas pašvaldības Vienas pieturas aģentūras klientu apkalpošanas speciālistiem nodrošināt dokumentu saņemšanu un klientu apkalpošanu tikai attālināti. Gadījumā, ja pakalpojumu nav iespējams saņemt attālināti, nodrošināt tā saņemšanu tikai pēc iepriekšēja pieraksta.
Dzimtsarakstu nodaļai pakalpojumus nodrošināt iespēju robežās attālināti Vienas pieturas aģentūrā klientu apkalpošanas vietā tikai pēc apmeklētāju iepriekšēja pieraksta.
Uzziņai!
Pašvaldības ēkā Brīvības ielā 120 tiks nodrošināta pastkastīte iesniegumu atstāšanai tiem klientiem, kuri nevar iesniegt iesniegumu elektroniski! Dokumentus varēs atstāt pastkastītē katru darba dienu no plkst.8.30-17.00 (bez iepriekšējas pieteikšanās).
Dzimtsarakstu nodaļa klientus apkalpo pēc iepriekšējās pieteikšanās pa tālruni 65233322; 29263697
Atgādinām, ka saziņai ar pašvaldību ir pieejami šādi līdzekļi:
Tālrunis: 65236777; 65207304
Bezmaksas informatīvais tālrunis: 80205008
Whatsapp saziņa: 20002942
E-pasts: pasts@jekabpils.lv
Elektroniskie pakalpojumi www.jekabpils.lv
Pašvaldības oficiālo sociālo tīklu konti
Nekustamā īpašuma nodokļa un citus maksājumus var veikt :
- portālos www.latvija.lv, www.epakalpojumi.lv
- savā internetbankā. Pakalpojumam tiek piemērota kredītiestādes noteiktā komisijas maksa;
- iespēju robežās lūgt citu personu, radinieku palīdzību maksājumu veikšanai internetbankās