Jēkabpils 1.pasta nodaļas operatore iegūst labākās titulu Zemgales reģionā
Latvijas Pasta organizētajā konkursā Mans pastnieks 2016 noskaidroti klientu vērtējumā zinošākie, atbildīgākie un uzticamākie uzņēmuma pastnieki un pasta nodaļu operatori katrā Latvijas reģionā. Kopumā kādai no nominācijām tika izvirzīti 1406 Latvijas Pasta pastnieki vai pasta operatori. Iesūtītās atsauksmes atspoguļo pasta darbinieku būtisko lomu daudzu klientu dzīvē - iedzīvotāji slavē Latvijas Pasta darbinieku profesionālās prasmes un arī cilvēciskās īpašības.
Katrā Latvijas reģionā - Rīgas, Kurzemes, Vidzemes, Zemgales un Latgales - izvēlēts labākais pastnieks un pasta nodaļas operators, bet pateicības izteiktas daudziem pasta darbiniekiem. Kopumā apbalvojumam izvirzīti 1406 Latvijas Pasta pastnieki vai pasta operatori, kas ir aptuveni puse no Latvijas Pasta nepilniem 3000 pastnieku un pasta operatoru. Konkursa Mans pastnieks 2016 ietvaros novērota līdz šim nebijusi augsta klientu atsaucība - saņemtas 6020 klientu anketas, no kurām gandrīz 600 aizpildītas tiešsaistē, izmantojot anketu Latvijas Pasta interneta vietnē.
Pastnieku konkurencē klienti par labāko Rīgas reģionā atzinuši Dagmāru Bergu no Garkalnes novada Garkalnes pasta nodaļas, Kurzemes reģionā - Svetlanu Pisarevu no Tukuma novada Tukuma 1.pasta nodaļas, Vidzemes reģionā - Daci Svilpi no Ērgļu novada Ērgļu pasta nodaļas, Zemgales reģionā - Inesi Krastiņu no Pļaviņu novada Pļaviņu pasta nodaļas un Latgales reģionā - Anitu Unguri no Krāslavas novada Krāslavas 1.pasta nodaļas.
Savukārt labākā pasta operatore klientu vērtējumā Rīgas reģionā ir Ilze Burkevica no Rīgas 45.pasta nodaļas, Kurzemes reģionā - Jadviga Inapša no Tukumu novada Griezes pasta nodaļas, Vidzemes reģionā - Anita Eglīte no Alūksnes novada Liepnas pasta nodaļas, Zemgales reģionā - Dzintra Tomiņa no Jēkabpils 1.pasta nodaļas un Latgales reģionā - Ilona Grolmusa no Viļānu novada Viļānu pasta nodaļas.
Latvijas Pasta valdes priekšsēdētājs Mārcis Vilcāns uzsver: "Paldies visiem čaklajiem Latvijas Pasta darbiniekiem un visiem klientiem, kas izvēlējās savu labāko pasta darbinieku un atsūtīja mums anketu. Esmu pārliecināts, ka atzinību pelnījuši daudz vairāk mūsu uzņēmuma darbinieku, nekā spējam novērtēt viena konkursa ietvaros, bet sacīkstes princips konkursā ir jāievēro - uzvar tas, par ko balso visvairāk klientu. Mēs augsti vērtējam katra klienta viedokli - gan labu vārdu, gan arī pamanītu trūkumu -, jo ikviens klienta ierosinājums ir solis tuvāk pakalpojumu kvalitātes uzlabošanai."
Iedzīvotāju vērtējumā labākie pastnieki un pasta operatori saņems vērtīgas balvas no Latvijas Pasta.
Anketās Latvijas Pasta klienti izcēluši pasta darbinieku profesionālās prasmes - precizitāti, zināšanas, atbildību, komunikācijas spējas, izpalīdzību. Vienlaikus klienti novērtējuši arī darbinieku cilvēciskās īpašības - pastnieks, īpaši lauku reģionos dzīvojošajiem senioriem, bieži ir vienīgā saikne ar ārpasauli.
Latvijas Pasts jau sesto reizi aicināja iedzīvotājus noteikt labāko pastnieku un pasta nodaļas operatoru. Konkursa Mans pastnieks 2016 anketa tika izsūtīta 2016.gada oktobra sākumā kopā ar Latvijas Pasta 2017.gada abonēšanas katalogu. Anketas bija iespējams aizpildīt un nosūtīt līdz 2017.gada 31.janvārim. Pirmoreiz labākā pasta darbinieka anketas bija iespējams aizpildīt un nosūtīt arī internetā.
Komentāri (0-4/4)
Mjā...
02.07.2018 18:33Swarka
02.07.2018 18:33Tomēr janvāra beigās sanāca sūtījumu saņemt caur LV pastu, jo citu variantu pārdevējam nebija, un kā es biju pārsteigts par notikušajām pārmaiņām. Pat tagad ir prieks atcerēties gājienu pēc pakas - ieviesta numuriņu sistēma, strādā trīs operatori vienlaicīgi (agrāk divi kaut ko bakstījās un viens apkalpoja klientus), rindu praktiski nav - nu gluži kā eiropā. Ja būtu iespēja, tad tos cilvēkus, kas piedalījās šādu pārmaiņu realizācijā, vajadzētu apsveikt.
Sss
02.07.2018 18:33Guest
02.07.2018 18:33