Saistībā ar epidemioloģisko situāciju Jēkabpilī tiek pārtraukta VID klientu apkalpošana klātienē
- 22 novembris 2020 --
- 0Komentāri
No pirmdienas, šī gada 23. novembra, tiek pārtraukta klātienes klientu apkalpošana Valsts ieņēmumu dienesta (VID) klientu apkalpošanas centrā Jēkabpilī, Draudzības alejā 2. Šāds lēmums pieņemts epidemioloģiskās situācijas dēļ, lai nodrošinātu klientu un darbinieku drošību, informē VID.
Ja tomēr noteikti nepieciešama klātienes konsultācija, aicina uz to pieteikties noteiktā dienā un laikā, zvanot pa tālruni 67120005.
Tuvākie VID klientu apkalpošanas centri, kur notiek klātienes klientu apkalpošana pēc iepriekšēja pieraksta, atrodas Rēzeknē un Daugavpilī. Minēto klientu apkalpošanas vietu adreses pieejamas VID tīmekļvietnes sadaļā “Kontakti”.
Savukārt valsts un pašvaldības vienotie klientu apkalpošanas centri, kur iepriekšējs pieraksts nav nepieciešams, taču ir pieejami biežāk lietotie VID pakalpojumi – Aizkrauklē un Līvānos pirmdienās un ceturtdienās. Šo klientu apkalpošanas centru darba laiks un kontaktinformācija ir pieejama portāla www.latvija.lv sadaļā “Klientu centri”.
Apmeklējot VID klientu apkalpošanas vietas, lūdz būt piesardzīgiem un atbildīgiem, un ievērot visus valstī noteiktos piesardzības pasākumus – izmantot sejas masku, ieturēt divu metru distanci no citiem cilvēkiem, dezinficēt rokas, ievērot respiratoro higiēnu un citus nosacījumus savai un apkārtējo drošībai. Aicina atlikt VID apmeklējumu, jūtot elpceļu slimības pazīmes, kā arī nenākt, ja noteikta pašizolācija, mājas karantīna vai stingrā izolācija.