Lai optimizētu jūsu vietnes darbu, kā arī izveidotu mērķtiecīgu reklāmu, mēs izmantojam sīkdatnes ("sīkfailus"). Gadījumā, ja turpināsiet izmantot šo vietni, jūs automātiski piekrītat failu lietošanas noteikumiem. Akceptēt un turpināt
Jā,nav laipni šoferi.Ne Jēkabpilī,ne citās pilsētās.Un nevajag te aizrunāties ar to,ka alga šiem maza.Nemaz ti maza arī nav salīdzinot ar citām ,ne mazāk atbildīgām profesijām.Man bija situācija dažus gadus atpakaļ ar 5.autobusa šoferi,kad meita netīšām piespieda izkāpšanas pogu vienu pieturu iepriekš.Nabaga bērns dabūja dzirdēt visrupjākās lamas no autobusa šofera.Pretīgi.Vēlāk gan,satiekot šo šoferi,autobusā,piegāju un pati izteicu savas domas ,palika tāds nemierīgs un drebelīgs.Tā nevar.Un Madara malace,rupekļi nedrīkst veikt šādu darbu.Lai iet pensijā vai bezdarbniekos tādi mūdži.
Lasu un domāju, cik cilvēku tik viedokļu. Pēdējā pusgada laikā arī iznāk diezgan bieži būt pilsētas maršruta autobusa pasažierei. Man gan gribētos teikt, ka viņu vietā es gan nemaz negribētu atrasties tajās dienās, kad ziemā pieturvietas ir sniega pilnas un slidenas, kad jādomā kā pie viņām piebraukt, ne arī rīta un pēcpusdienas stundās, kad autobusi ir pārpildīti ar skolēniem. Un te patiešām var redzēt un dzirdēt zilus brīnumus. Ja pieturā stāv ap 30 bērni, kuriem ir jāpaspēj katram iedot pa biļetei, bet viņi vēl nespēj nomierināties pēc draiskošanās ārpus autobusa, bļaujot, kliedzot un grūstoties ņemas pa autobusu, tad principā šofera mierīgā pateikšana neko nelīdz ir vienkārši jābļauj, jo tikai tā viņi vismaz mazliet pierimst. Un te nevainojiet šoferus, bet gan bērnus, kurus audzina skolā un mājās. Pajautājiet cik vecāki ar bērniem par šādiem jautājumiem vispār ir runājuši. Mums taču valda demokrātija. Protams ir dažādas situācijas un katra jāskata atsevišķi.
Nu gan: ...vēstules autore tik sašutusi, TIK sašutusi. Vai tiešām mammai vairāk nav ko darīt, kā cepties par sīkumu? Bet, nē, jāuzraksta varena vēstule medijiem PIRMS censties ar uzņēmumu pat sazināties. Fuj, un tas viss, lai tikai cepienu vairāk cilvēku izlasītu. Emocionālā inteliģence nemaz nepiemīt, tagad svešs onkulis būs atbildīgs par pašas dēla audzināšanu. Jā, arī man ir bijis jāsaskaras ar rupju apkalpošanu (tiesa gan, nekad JAP), bet tad es galvā izrēķinu galvā mūsu algu atšķirības un aizmirstu. Viss rūgtums nāk no grūtas dzīves, un, acīmredzot, raksta autorei rūgtuma nav mazāk kā šoferim :)
Laikam komentē paši šoferīši, kuri komentāros saskata sevi!
Vai ari cik interesanti, ka ar nekad neko sliktu sab.transporta nav pieredzejusi PENSIONARI :D un nez kapec ari vinu komentaros jutams pamatigs ignums!
Nu gan: ...vēstules autore tik sašutusi, TIK sašutusi. Vai tiešām mammai vairāk nav ko darīt, kā cepties par sīkumu? Bet, nē, jāuzraksta varena vēstule medijiem PIRMS censties ar uzņēmumu pat sazināties. Fuj, un tas viss, lai tikai cepienu vairāk cilvēku izlasītu. Emocionālā inteliģence nemaz nepiemīt, tagad svešs onkulis būs atbildīgs par pašas dēla audzināšanu. Jā, arī man ir bijis jāsaskaras ar rupju apkalpošanu (tiesa gan, nekad JAP), bet tad es galvā izrēķinu galvā mūsu algu atšķirības un aizmirstu. Viss rūgtums nāk no grūtas dzīves, un, acīmredzot, raksta autorei rūgtuma nav mazāk kā šoferim :)
Laikam komentē paši šoferīši, kuri komentāros saskata sevi!
Nezinu...Jēkabpilī dzīvoju 50 gadus,izmantoju pilsētas transportu un nekad nav bijušas domstarpības ar šoferiem. Ir bijis,ka mazliet nokavējos,skrienu pakaļ autobusam,šoferītis pabrauc atpakaļ,lai man nav tik tālu jāskrien...Varbūt šoferu attieksme ir atkarīga no mūsu pašu uzvedības un attieksmes!Būsim paši pieklājīgi un saņemsim to pašu atpakaļ.
...vēstules autore tik sašutusi, TIK sašutusi. Vai tiešām mammai vairāk nav ko darīt, kā cepties par sīkumu? Bet, nē, jāuzraksta varena vēstule medijiem PIRMS censties ar uzņēmumu pat sazināties. Fuj, un tas viss, lai tikai cepienu vairāk cilvēku izlasītu. Emocionālā inteliģence nemaz nepiemīt, tagad svešs onkulis būs atbildīgs par pašas dēla audzināšanu. Jā, arī man ir bijis jāsaskaras ar rupju apkalpošanu (tiesa gan, nekad JAP), bet tad es galvā izrēķinu galvā mūsu algu atšķirības un aizmirstu. Viss rūgtums nāk no grūtas dzīves, un, acīmredzot, raksta autorei rūgtuma nav mazāk kā šoferim :)
Mana meita biēži brauc uz skolu un atpakaļ,viņa arī stāsta pār sliktu attieksmi no šoferu puses,.Kā arī ziema lielājā aukstūma,( piētura pie Ģimnāzijas ,gala punkta) šoferis principiāli nelaiž bērnus iekšā , nedaudz pirms laikā ,(kaut bērnu nav dāudz ,) Kūr ir cilvēcība ? Rodās iespaids ,kā cilvēks nāv īsti savā darbā. Protams piebildīšu ,kā ir arī lābi šoferi,laipni,un pieklājīgi,
Komentāri (0-10/39)
šokkkkolaaade
02.07.2018 18:34Jēkabpiliete
02.07.2018 18:34Pēdējā pusgada laikā arī iznāk diezgan bieži būt pilsētas maršruta autobusa pasažierei. Man gan gribētos teikt, ka viņu vietā es gan nemaz negribētu atrasties tajās dienās, kad ziemā pieturvietas ir sniega pilnas un slidenas, kad jādomā kā pie viņām piebraukt, ne arī rīta un pēcpusdienas stundās, kad autobusi ir pārpildīti ar skolēniem. Un te patiešām var redzēt un dzirdēt zilus brīnumus. Ja pieturā stāv ap 30 bērni, kuriem ir jāpaspēj katram iedot pa biļetei, bet viņi vēl nespēj nomierināties pēc draiskošanās ārpus autobusa, bļaujot, kliedzot un grūstoties ņemas pa autobusu, tad principā šofera mierīgā pateikšana neko nelīdz ir vienkārši jābļauj, jo tikai tā viņi vismaz mazliet pierimst. Un te nevainojiet šoferus, bet gan bērnus, kurus audzina skolā un mājās. Pajautājiet cik vecāki ar bērniem par šādiem jautājumiem vispār ir runājuši. Mums taču valda demokrātija.
Protams ir dažādas situācijas un katra jāskata atsevišķi.
pasažiere
02.07.2018 18:34Redzu lidzibas
02.07.2018 18:34Vai ari cik interesanti, ka ar nekad neko sliktu sab.transporta nav pieredzejusi PENSIONARI :D un nez kapec ari vinu komentaros jutams pamatigs ignums!
Jēzuliņ!
02.07.2018 18:34Redzēju
02.07.2018 18:34Laikam komentē paši šoferīši, kuri komentāros saskata sevi!
Anniņa
02.07.2018 18:34Nu gan
02.07.2018 18:34Ina
02.07.2018 18:34...
02.07.2018 18:34Gluži,to pašu nodomāju,problēma ir tā,ka kāds bērns nav palaidis sēdēt.