Lai optimizētu jūsu vietnes darbu, kā arī izveidotu mērķtiecīgu reklāmu, mēs izmantojam sīkdatnes ("sīkfailus"). Gadījumā, ja turpināsiet izmantot šo vietni, jūs automātiski piekrītat failu lietošanas noteikumiem. Akceptēt un turpināt
Tiešām ir pāris indivīdi - šoferi, kas atļaujas pārkāpt arī lkumus, ne tikai ētikas normas, kā piemēram pīpēt autobusā, un rupji izturēties pret pasažieriem. Bet ne visi ir tādi, gadās arī patiešām labi šoferīši, kas ir pelnījuši ne tikai Paldies, bet arī prēmiju
Šodien braucu ar 7.to autobusu un kāds skolēns bija pagājis jau garām pieturai, kad atskatoties pamanīja autobusu un apstājies skatījās uz to, pat roku necēla, Šoferis piebremzēja, atvēra durvis un bērnu uzņēma autobusā. Vienkārši. Cilvēcīgi. Laipni. Visi nav par vienu kārti metami. Lielākā daļa šoferu ir laipni un atsaucīgi.
ideāli: Tātad man strādājot par pārdevēju turpmāk nav pieklājības pēc.varu po[cenzēts]ā mest preces,un visus sūtīt,jo man nav līgumā rakstīts,ka vajadzētu būt pieklājīgai
Kas par cilvēkiem...,alkstam uzmanību un pieklājību,paši to nedodam un saviem bērniem nemācam.Katrs cilvēks ir savādāks,bet mēs gribam vienu šablonu kas attiecas uz visiem.Nez vai paši arī tādi,kuri vienmēr tikai grib tā,grib šitā,bet paši tikai māk sūdzēties un vienmēr būt neapmierināti.Sāciet ar sevi,novēliet jauku dienu tam cilvēkam,varbūt viņš arī alkst uzmanības un cieņas mazliet.
svētki: Uzsmaidīsim un vairosim labo. Jūs to autobusa šoferi satikāt pirmo un vineīgo reizi todien, bet viņam tādu īgno, neizlēmīgo un uz rotaļām noskaņoto bijis jau 100 pirms pusdienlaika.Izturēsimies viens pret otru ar sapratni un nebūs jāsaceļ vētras ūdens glāzēs.
Ja cilvēks izstāsta, ko piedzīvojis... tā nav histerija un tā nav vētra ūdensglāzē. Tas ir viedoklis. Vērā ņemams. Jo viss sākas ar mazumiņu. Ar personisko attieksmi. Skaidrs, ka vienas patiesības nav. Bet šoreiz lai paliek Madaras piedzīvotais autobusā un iemesli, kāpēc šoferi rīkojās tieši tā... Jautājums, kāpēc SIA "Jēkabpils autobusu parks" vadītājam ir tāda augsprātīga attieksme pret pasažieriem. Varbūt viņš nav cilvēks savā vietā?
svētki: Cienītie komentētāji. Lūdzu izvērtēsim katrs savu pieredzi un neļausimies vienas perosonas histērijai. Un sāksim ar sevi. Teiksim Lūdzu, Paldies gan autobusa šoferim, gan pārdevējai veikalā, gan sētniekam, gan ošukalna bruģētājam netīrajā formā. Uzsmaidīsim un vairosim labo.
Bet ko darit,ja es autobusa saku paldies un labdien,bet mani nolama necenzeti,par iedoto siknaudu? Kur vairojas labais? Un neticu, ka ari sis mazais bernins,kas seva soferim naudu,bija rupjs! Ja pie manis nak sads mazs klienta, es vienmer atplaukstu smaida,lai cik smaga diena bijusi! Izskatas,ka neesat lasijusi visu rakstu, diemzel! Jo par to jau ari ir stasts - ja pie sofera versas ar laipnibu, vai nav jaatbild ar to pasu? Ka minets raksta - nu visnaz tiem,kas pasi saka labdien un paldies?!? Izlasiet velreiz rakstinu.
svētki: Cienītie komentētāji. Lūdzu izvērtēsim katrs savu pieredzi un neļausimies vienas perosonas histērijai. Un sāksim ar sevi. Teiksim Lūdzu, Paldies gan autobusa šoferim, gan pārdevējai veikalā, gan sētniekam, gan ošukalna bruģētājam netīrajā formā. Uzsmaidīsim un vairosim labo. Jūs to autobusa šoferi satikāt pirmo un vineīgo reizi todien, bet viņam tādu īgno, neizlēmīgo un uz rotaļām noskaņoto bijis jau 100 pirms pusdienlaika.Izturēsimies viens pret otru ar sapratni un nebūs jāsaceļ vētras ūdens glāzēs.
Ja cilvēks izstāsta, ko piedzīvojis... tā nav histerija un tā nav vētra ūdensglāzē. Tas ir viedoklis. Vērā ņemams. Jo viss sākas ar mazumiņu. Ar personisko attieksmi. Skaidrs, ka vienas patiesības nav. Bet šoreiz lai paliek Madaras piedzīvotais autobusā un iemesli, kāpēc šoferi rīkojās tieši tā... Jautājums, kāpēc SIA "Jēkabpils autobusu parks" vadītājam ir tāda augsprātīga attieksme pret pasažieriem. Varbūt viņš nav cilvēks savā vietā?
Cienītie komentētāji. Lūdzu izvērtēsim katrs savu pieredzi un neļausimies vienas perosonas histērijai. Un sāksim ar sevi. Teiksim Lūdzu, Paldies gan autobusa šoferim, gan pārdevējai veikalā, gan sētniekam, gan ošukalna bruģētājam netīrajā formā. Uzsmaidīsim un vairosim labo. Jūs to autobusa šoferi satikāt pirmo un vineīgo reizi todien, bet viņam tādu īgno, neizlēmīgo un uz rotaļām noskaņoto bijis jau 100 pirms pusdienlaika.Izturēsimies viens pret otru ar sapratni un nebūs jāsaceļ vētras ūdens glāzēs.
Komentāri (0-10/21)
Inese
02.07.2018 18:34Rita
02.07.2018 18:34Vija
02.07.2018 18:34ideāli
02.07.2018 18:34Nu tas labi,ka tur nestrādāju ;)
Johans
02.07.2018 18:34Via
02.07.2018 18:34Vizmai:
02.07.2018 18:34Piekritu Vizmai!!
Vizmai:
02.07.2018 18:34Bet ko darit,ja es autobusa saku paldies un labdien,bet mani nolama necenzeti,par iedoto siknaudu? Kur vairojas labais? Un neticu, ka ari sis mazais bernins,kas seva soferim naudu,bija rupjs! Ja pie manis nak sads mazs klienta, es vienmer atplaukstu smaida,lai cik smaga diena bijusi! Izskatas,ka neesat lasijusi visu rakstu, diemzel! Jo par to jau ari ir stasts - ja pie sofera versas ar laipnibu, vai nav jaatbild ar to pasu? Ka minets raksta - nu visnaz tiem,kas pasi saka labdien un paldies?!?
Izlasiet velreiz rakstinu.
Vizma
02.07.2018 18:34Ja cilvēks izstāsta, ko piedzīvojis... tā nav histerija un tā nav vētra ūdensglāzē. Tas ir viedoklis. Vērā ņemams. Jo viss sākas ar mazumiņu. Ar personisko attieksmi. Skaidrs, ka vienas patiesības nav. Bet šoreiz lai paliek Madaras piedzīvotais autobusā un iemesli, kāpēc šoferi rīkojās tieši tā... Jautājums, kāpēc SIA "Jēkabpils autobusu parks" vadītājam ir tāda augsprātīga attieksme pret pasažieriem. Varbūt viņš nav cilvēks savā vietā?
svētki
02.07.2018 18:34