Pēteris Sprukts: tas, kas notiek Jēkabpilī, ir ĀRPRĀTS
Tas, kas notiek Jēkabpilī ar tilta kapitāliem remontiem ik pēc trīs četriem gadiem, tas ir ĀRPRĀTS, un šāda rīcība ir nekavējoši jāaptur. Vai tiešām mūsu valstī nav tādas institūcijas kura būtu spējīga to izdarīt, lai nepieļautu nesaimniecisko Eiropas un nodokļu maksātāju līdzekļu izsaimniekošanu.
Pirms septiņiem gadiem tiltam tika veikts kapitālais remonts par 660 000 latu, jau toreiz vajadzēja nomainīt tilta margu stabu caurules, jo tās jau bija nokalpojušas 44 gadus (pašas margas ir izgatavotas no ļoti bieza metāla un var vēl kalpot simtu gadu), tas netika izdarīts, tikai nogrieza visas margas aizveda nokrāsoja, nomainīja trotuāra betona paneļus, bet uz tiem netika uzklāta izolācija.
Tāpēc tagad tiek uzlauzts ļoti labs asfalta segums, tika iebetonētas jaunas 10mm biezas aizsargbarjeru caurules, kuras arī ar garantiju varēja kalpot simtu gaudu, bet tās jau pēc septiņiem gadiem, šogad pie kārtēja tilta kapitālā remonta vienā pusē jau ir nogrieztas un nodotas lūžņos, tā paskaidroja Jēkabpils departamenta direktors Raits Sirmovičs, jo tikšot izgatavotas jaunas cinkotas aizsargbarjeru caurules pēc Eiropas prasībām, tās noteikti būs plānākas, tā mēs pēc Eiropas prasībām esam izsaimniekojuši visu Latviju, likvidētas cukurfabrikas, Liepājas metalurgs, bankas un daudz kas cits. Par šādu bezatbildīgu rīcību neviens nav saņēmis pelnītu sodu.
Pirms trijiem gadiem no jauna tilta margas tika nogrieztas, aizvestas, nokrāsotas, iztērējot 280 000 latu, nokrāsot varēja uz vietas par aptuveni 10 000 latu, un atkal netika nomainītas tilta margu caurules, pēc gada dažas jau bija pilnīgi pārrūsējušas uz pusēm. Kā izrādās, domes priekšsēdētājs Salceviča kungs to labi zināja, bet kad es divas margu caurules nostiprināju kuras jau pilnīgi bija pārrūsējušas uz pusēm un draudēja nolūst no vibrācijas, departamenta direktors Raitis Sirmovičs piedraudēja ar kārtējo 9. administratīvo sodu.
Jautājums: uz ko skatījās tiltu būves inženieri, eksperti, pieņemot šādu lēmumu margu caurules nemainīt, bet tikai nokrāsot. Uzskatu kā tā ir apzināta tiltu būves inženieru un domes vienošanās, lai pēc iespējas biežāk varētu ieplānot un taisīt tiltam kapitālos remontus, atrodot dažādus iemeslus lai novērstu savlaicīgi nepadarītus darbus.
Nekavējoši ATBILDĪGĀM AMATPERSONĀM NOSŪTĪT UZ JĒKABPILI VALsTS KONTROLI, KNAB UN NEATKARĪGUS TILTU BŪVES EKSPERTUS un apturēt naudas līdzekļu izsaimniekošanu lielos apmēros. Jaunās tilta margas atstāt jaunam Jēkabpils vanšu tiltam, tas dos iespēju ietaupīt daudzus simtu tūkstošus.
Aicinu iedzīvotājus sestdien Lielās talkas dienā piedalīties Daugavas krastmalas sakopšanā no 9.00 pie tilta, ņemot līdzi lāpstas, grābekļus un labu garastāvokli.
Ar cieņu PĒTERIS SPRUKTS. Tel.2606 5458
Komentāri (0-10/25)
nu ja
02.07.2018 18:16nu ja
02.07.2018 18:16valsts ir izšķērdēta līdz pēdējam,lai tik brauc tauta projām,kur ir projām,pa to vairs nav jālauza galva,pašiem vairāk tiks.
asaka
02.07.2018 18:16Mirusi pilsēta.Ko dod bruģis uz ielām,ja pa ielu malām grausti?
Alīda
02.07.2018 18:16PCMEHS
02.07.2018 18:16Mēs bieži dzirdam - EIROPĀ TĀ, EIROPĀ ŠITĀ, tad rodas jautājums - "Kāpēc pie Mums nevar strādāt kā EIROPĀ?" Darbus veikt laikos, kad satiksmes plūsma ir vis mazākā - NAKTĪ!
Jēkabs
02.07.2018 18:16KNAB - kad knābsi vietējos zēnus..?!
Meitene
02.07.2018 18:16Pilnībā piekrītu šim viedoklim, par to nepaveigto posmu vispār nekas nav skaidrs, labāk neko nebūtu sākuši, tagad zīmes 30 sabāztas, bet jēgas nekādas, viss asfalts izdangāts, normāli pabraukt tur nevar. Vietējie jau zina, kā apbraukt lielās bedres, bet nabaga iebraucēji, kas uz Jēkabpils pusi,šaubos, vai vēl kādreiz dosies!
ilze
02.07.2018 18:16čalis
02.07.2018 18:16Vajag attīstību, bet ne uz iedzīvotāju pacietības rēķina. Jau tā praktiski visas visss svarīgākie krustojumi tiek remontēti un vēl tilts. Vajag šad un tad padomāt par nodokļu maksātājiem.
čalis
02.07.2018 18:16