Iedzīvotāja: Esiet gatavi maksāt par zvanu uz Jēkabpils namu pārvaldi
Jēkabpiliete Gunita no Celtnieku ielas mikrorajona sazinājās ar portāla Radio1.lv redakciju, lai izstāstītu par kādu nepatīkamu pārsteigumu, ko viņai sagādājis zvans uz SIA "JK namu pārvalde".
"Oktobrī, kad vietējos masu medijos parādījās informācija, ka no nākamā gada būs vairāk jāmaksā par apsaimniekošanu, kad saņēmām arī iecirkņa meistara paziņojumu, ka no 1.janvāra paaugstinās maksu, nolēmu uzzvanīt SIA "JK namu pārvalde" un noskaidrot, cik lielā mērā tas attiecas uz mani un atgādināt, ka mūsu mājai jau gadiem ilgi nekas nav darīts. Nav bijis neviens remonts, nedz arī labiekārtošanas darbi. Ja jau paaugstina maksu, tad taču būtu jāredz par ko maksājam. Zvanīju savam iecirkņa meistaram uz namu pārvaldes tālruņa numuru 652 31206. Mani arī laipni savienoja ar iecirkņa meistaru un mūsu saruna ilga apmēram 20 minūtes. Saņēmu atbildes uz sev interesējošie jautājumiem un ar sarunu biju apmierināta.
Novembrī, saņemot Lattelecom rēķinu, secināju, ka man uzrādās maksa 1,09 eiro plus PVN, kopā 1,32 eiro par sarunu ar namu pārvaldi. Biju ļoti izbrīnīta, jo esmu iegādājusies Lattelecom mājas komplektu, kur iekšzemes zvani uz uzņēmuma stacionārajiem tālruņiem ir bezmaksas. Tātad arī sarunai ar namu pārvaldes pārstāvi vajadzēja būt bezmaksas.
Lai noskaidrotu šo, manuprāt, pārpratumu, sazinājos ar Lattelecom. Tur operators Gatis laipni paskaidroja, ka šis numurs vairs nepieder Lattelecom, bet gan ir LMT. Tas nozīmē, ka SIA "JK namu pārvalde" ir mainījusi operatoru, savus klientus nepabrīdinot par šīm izmaiņām. Tātad šobrīd ikviens Jēkabpils iedzīvotājs, kuram mājās ir Lattecom stacionārie tālruņi, zvanot uz namu pārvaldi par sarunu maksās. Pieļauju, ka daudziem veciem cilvēkiem, kas skaita katru eirocentu, tas būs nepatīkams pārsteigums, ja viņi kādā jautājumā vēlēsies sazināties ar Jēkabpils namu pārvaldi. Vai tiešām namu pārvaldei nebija jābrīdina klienti par operatora maiņu?"
Lai saņemtu atbildi uz Gunitas uzdoto jautājumu, sazinājāmies ar SIA "JK namu pārvalde" valdes priekšsēdētāju Juri Kozuliņu. Viņš apliecināja, ka jau vairāk nekā divus mēnešus uzņēmums no Lattelecom ir pārgājis uz LMT. Šādas izmaiņas operatoru izvēlē notikušas, lai ekonomētu uzņēmuma līdzekļus, jo LMT esot bezmaksas zvani, ja darbinieki sazinās savā starpā darba jautājumos. Iepriekš bijis jātērē naudu apmaksājot savstarpējo sarunu rēķinus. Uz jautājumu, kāpēc nav brīdināti uzņēmuma klienti, Juris Kozuliņš atzinās, ka tas neesot ienācis prātā.
Komentāri (0-2/2)
GuGu
02.07.2018 18:21Ja nav slinkums, pārbaudiet izmantojot www.numuri.lv
hmm
02.07.2018 18:21