Lai optimizētu jūsu vietnes darbu, kā arī izveidotu mērķtiecīgu reklāmu, mēs izmantojam sīkdatnes ("sīkfailus"). Gadījumā, ja turpināsiet izmantot šo vietni, jūs automātiski piekrītat failu lietošanas noteikumiem. Akceptēt un turpināt
Te nu Domes vadībai būtu šī lieta jāizmeklē, citādi pārvietošanās pilsētas sabiedriskajā transportā kļūst pasažieriem nedraudzīga un nedara godu pilsētai kurā notiek šādas lietas! r autoparka atjaunošanu, bet kur kvalitāte?
Kāpēc tiek dzēsti komentāri??? Ja cilvēks nedrīkst izteikt savu viedokli pieklājīgā formā, tad priekš kam vispār rakstu paredzēts komentēt? Varbūt māmiņa strādā radio?
Absurds. Meitene nobijās un izkāpa.... Vai vārds NOBIJĀS neko neizsaka? Šaubos vai kontrole bija tik mierīga un iejūtīga. Autobusu parks vienmēr teiks, ka viņiem taisnība. Onkulis aizmirst pensionāra apliecību, liek braukt par pilnu cenu, tak redzams, ka vecītis.Bet mēs tak burta kalpi!!! Autobuss nebrauc pēc grafika, viss kārtībā!!!
Šajā gadījumā ir mazas meitenes teiktais pret trīs pieaugušo teikto, kuri apgalvo ka bērns melo. Nedz mamma, nedz autobusu parka administrācija klāt šajā situācijā nebija. Mammai, pazīstot savu bērnu, nav pamata meitai neticēt. Tāpat arī uzņēmuma vadībai nav pamata neticēt saviem darbiniekiem, kuri vienā balsī stāsta, ka nekā tāda nebija. Latviešiem ir teiciens: Viena pagale nedeg. Tas nozīmē, ka šajā gadījumā patiesība ir kaut kur pa vidu, nav bērns tāds melis kā viņu cenšas pataisīt un nav kontrolieres tik baltas un pūkainas kādas tās izskatās šajā paskaidrojumā. Tāpat arī ir nekorekti pārmest žurnālistiem, kas dara savu darbu, ka tie apmelo uzņēmumu, jo šajā gadījumā ir uzklausīti un atspoguļoti visu pušu viedokļi. Rodas savāda sājuta, lasot un vērtējot kā šajā gadījumā pieaugušie viedokļos uzbrūk bērnam...baisi...Manuprāt, uzņēmumam nopietni jāpadomā par komunikāciju ar sabiedrību...
Robotiska attieksme.kontroliere taču pilda savu darbu....jautājums tik ir tāds.un ja pašas slimu bērnu izsēkāds izsēdinātu un ja notiktu pats sliktākais scenarijs.Kas būtu vainigs?Nesaprotu pārejo pasažieru attieksmi ?Jēkabpilieši jūs taču tādi nekad nebijāt.
Komentāri (10-20/20)
JRP
02.07.2018 18:36???
02.07.2018 18:36kliente
02.07.2018 18:361
02.07.2018 18:36diemžēl
02.07.2018 18:36Esssssss
02.07.2018 18:36?
02.07.2018 18:36K
02.07.2018 18:36Cik skaisti , vakardienas ziņas vairāk iepatikās,jā? Tad,kad izrādās , ka kontrolieres nav vainīgas, tu saki, ka šāda atbilde neizsaka neko.
Anita
02.07.2018 18:36Mjā....
02.07.2018 18:36Rodas iespaids, ka tā tās lietas var turpināties....