2024.gada 25. novembris

Kadrija, Kate, Katrīna, Trīne

Namu pārvaldes avārijas dienests strādā visu diennakti

Namu pārvaldes avārijas dienests strādā visu diennakti

SIA JK Namu pārvalde avārijas dienests strādā visu diennakti, pieņemot savā apsaimniekošanā esošo dzīvojamo māju iedzīvotāju pieteikumus par iekšējo tīklu avārijām un santehnikas remontdarbiem.

Tālruņa zvani avārijas dienesta dežurantes Silvijas Pūres (attēlā) maiņas laikā (pavisam strādā četri dežuranti) liecina, ka šī diena būs darba pilna: pusdienlaiks vēl nav klāt, bet saņemti jau vairāk nekā četrdesmit pieteikumi par dažādām likstām un nebūšanām dzīvokļos. Kādas sūdzības dežurantiem ikdienā nākas uzklausīt? Pārlapojot uzskaites žurnālus, pamanām, ka kāds ir ziņojis par dūmojošu skursteni, savukārt cits sūdzas, ka pagrabtelpā no caurules tek ūdens. Vēl kādā mājā sabojājusies ārdurvju kodu atslēga, citviet nedarbojas kanalizācija un rotaļu laukumā sabojātas šūpoles. Vārdu sakot, divpadsmit darba stundās var uzklausīt ne tikai avārijas pieteikumus, bet arī dzīvesstāstus, tāpēc dežurantam jābūt labam psihologam. Kā tas bija kādā aukstā ziemā, kad siltumtrases bojājumu dēļ bija traucēta siltuma piegāde. Ārā mīnus divdesmit grādu, un ko gan lai iesaka zvanītājam, kurš salst un tāpēc ir dusmīgs? Neko citu, kā nomierināt zvanītāju un lūgt viņam gaidīt, kamēr trasi saremontēs, silti saģērbties un ievīstīties segā.

Silvija lielāko daļu savas darba dzīves ir nostrādājusi, kā ikdienā mēdzam teikt, par dispečeri, savukārt pēdējos divdesmit gadus viņa par savām otrajām mājām sauc Namu pārvaldi. Uz darbu viņa nāk ar prieku, un arī strādā ar prieku, un šo pozitīvo noti cenšas saglabāt līdz dienas beigām, lai gan cilvēki, kas zvana uz avārijas dienestu, mēdz būt dažādi, lielākoties gan satraukti, un brīžiem “izgāž dusmas” uz dežuranti, pēc tam atzīstot: jūs vienkārši trāpījāties ceļā pirmā, tāpēc uz jums sakliedzu. Taču Silvija saglabā vēsu prātu, jo, kā jebkurā darbā, ir mierīgas un ne tik mierīgas dienas, kad, pēc darba aizejot mājās, tā īsti nevari atslēgties un, atbildot uz telefona zvanu, saki: “Namu pārvalde!”

Vairāk iedzīvotāju avārijas dienestā vēršas pēc svētku dienām un brīvdienām, kā arī apkures sezonas laikā, kad dienā var pienākt apmēram simts zvanu. Un tādās reizēs, kad pieteikumu ir daudz, zvanītājam, protams, nākas kādu laiku gaidīt, kamēr Namu pārvaldes speciālisti pie viņa aizbrauks. Jāteic gan, ka avāriju būtu mazāk, ja cilvēki būtu atbildīgāki un, piemēram, kanalizācijā nemestu acīmredzot saimniecībā vairs nederīgas lietas, sākot ar grīdas lupatām un beidzot ar štovētiem kāpostiem.

Silvija Pūre teic: lai darbi izdotos, ir svarīgi katram būt savā vietā un atbildīgi veikt sev uzticētos pienākumus. Avārijas dienests klientu ērtībām ir sazvanāms 24 stundas diennaktī pa tālruņiem 65232402 un 29406016 (jaunums: par avārijas novēršanu un remontdarbu izpildi var norēķināties arī ar maksājumu kartēm)!

SIA JK Namu pārvalde

Atstājiet komentāru