2024.gada 24. novembris

Velda, Velta

Covid-19: Kādus pakalpojumus sniegs un kādi netiks veikti  ārkārtas situācijas laikā Jēkabpils pašvaldības kapitālsabiedrībās

Covid-19: Kādus pakalpojumus sniegs un kādi netiks veikti ārkārtas situācijas laikā Jēkabpils pašvaldības kapitālsabiedrībās

Piektdien, 13.martā Jēkabpils domē notika preses konference, kurā pašvaldības kapitālsabiedrību uzņēmumumu vadība informēja par darbu izsludinātās ārkārtas situācijas laikā.

Visi uzņēmumi no 13.marta līdz 14.aprīlim slēdz klientu apkalpošanas nodaļas, proti, darbinieki strādās, taču klienti netiks pieņemti. Visa saziņa ar uzņēmumiem notiks elektroniski.

Jēkabpils mērs Aivars Kraps preses konferences sākumā uzsvēra, ka šī situācija ir jauna visiem un aicināja ikvienu ievērot ārkārtas situācijas laikā noteiktos ierobežojumus. 

SIA “Jēkabpils autobusu parks” direktors Jānis Ščerbickis sacīja, tā kā korona vīrusa ierobežošanai ir slēgtas skolas un skolēnu mācības notiks attālināti, tad to laikā no 20.marta līdz 14.aprīlim braukšanai pilsētas autobusos nebūs derīgas skolēnu braukšanas kartes. Šāds lēmums pieņemts, lai skolēni vairāk laika pavadītu mājās, kā tas paredzēts, nevis braukātu apkārt. Ja kādam šajā laikā tiešām būs kāds neatliekams brauciens, biļete būs jāpērk par pilnu cenu. Tāpat arī no 13.marta līdz 14.aprīlim SIA “Jēkabpils autobusu” parks skolēniem un pensionāriem nebūs iespējas atjaunot braukšanas karti, ja tā nozaudēta. Jānis Ščerbickis arī sacīja, ka tiek apsvērta iespēja samazināt pilsētas maršruta autobusu reisu skaitu dienas vidū, nemainot rīta un vakara reisu skaitu, kad cilvēki brauc uz un no darba. Par reisu skaita izmaiņām informācija būs pieejama pirmdien, 16.martā. Savukārt starppilsētu reisos, ko nodrošina SIA “Jēkabpils autobusu parks”, izmaiņas nav paredzētas.

Klienti ar SIA “Jēkabpils autobusu parku” ārkārtas situācijas laikā var sazināties ar dispečerdienestu -29182383.

SIA “Jēkabpils pakalpojumi” direktors Guntars Leitāns informē, ka uzņēmums sniegs visus pakalpojumus līdzšinējā apmērā un izmaiņas sadzīves atkritumu izvešanā nav gaidāmas. Taču apmeklētāji uzņēmuma telpās netiks pieņemti, klientu apkalpošana nenotiks. Visa saziņa ar uzņēmumu elektroniski – zvanot un rakstot epastus. Tāpat arī rēķinus iedzīvotāji aicināti apmaksāt elektroniski.

Klienti ar SIA “Jēkabpils pakalpojumi” ārkārtas situācijas laikā var sazināties ar diennakts dežūrdienestu -29387082.

SIA “JK Namu pārvalde” valdes priekšsēdētājs Ainars Vasilis sacīja, ka uzņēmums no 13.marta ir slēdzis klientu apkalpošanas nodaļu un sniegs tikai neatliekamos pakalpojumus, savukārt visa saziņa ar namu pārvaldi notiks tikai elektroniski. Avārijas brigāde strādās ierastā režīmā. Ainars Vasilis piebilda, ka katrā mājā ir namu pārvaldes pastkastīte un iedzīvotāji savus ziņojumus var mest šajās pastkastītēs, kas regulāri tikšot iztukšotas un iedzīvotājiem attālināti – pa tālruni vai epastā - sniegtas atbildes. Ainars Vasilis aicināja visus iedzīvotājus atbildīgi izturēties pret noteiktajiem ierobežojumiem un pēc iespējas vairāk laika pavadīt mājās.

Klienti ar SIA “JK Namu pārvalde” ārkārtas situācijas laikā var sazināties ar avārijas dienestu - -29406016, citos jautājumos zvanot darba laikā - 65231206.

SIA “Jēkabpils siltums” valdes loceklis Oļegs Dubiņins informēja, ka uzņēmums strādās ierastajā režīmā, taču tiks ierobežots darbs ar klientiem, tie klātienē netiks pieņemti. Iestādes biroja darbinieki strādās attālināti no mājām vai dosies no pirmdienas atvaļinājumā.

Klientus laikā no 16.03.- 14.04. SIA “Jēkabpils siltums” klātienē nepieņems! Visa nepieciešamā komunikācija ar klientiem tiks veikta sazinoties attālināti, t.i. elektroniski vai telefoniski. Kontakti saziņai: sekretāre/ekonomiste – 65233100, galvenā grāmatvede – 65220712, juriste – 65220714, grāmatvedība - 65220711/ 65234800/ mob.t.22015131, kā arī e-pasts: gramatvediba@jekabpilssiltums.lv, jekabpilssiltums@jekabpilssiltums.lv.

SIA “Pils rajona namu pārvaldes” vadītājs Mārtiņš Gluhs sacīja, ka uzņēmums sniegs visus līdzšinējos pakalpojumus, nenotiks klientu pieņemšana klātienā, kā arī klientu apmeklējumi mājoklī. Klientu saziņa ar namu pārvaldi notiks elektroniski vai pa tālruni.

Kontakti saziņai ar SIA “Pils rajona namu pārvalde” - darba laikā – 65223282 un citā laikā – ēku pārzinis 20037993.

SIA “Vidusdaugavas SPAAO” valdes priekšsēdētājs Jānis Bisenieks informēja, ka poligons “Dziļā vāda” strādās ierastā režīmā. Nenotiks klientu pieņemšana, taču arī patlaban neesot daudz klientu, mēnesī vidēji desmit, kas klātienē kontaktējas ar uzņēmumu. Arī ar SIA “Vidusdaugavas SPAAO” saziņa krīzes laikā notiks attālināti.

Kontakttālrunis saziņai ar SIA “Vidusdaugavas SPAAO” - 29398567.

SIA “Jēkabpils ūdens” valdes priekšsēdētājs Mihails Aleksejevs skaidroja, ka piektdienas rītā informēti visi uzņēmuma darbinieki par ārkārtas situāciju. Arī SIA “Jēkabpils ūdens” līdz 14.aprīlim nepieņems klientus klātienē. Uzņēmuma vadītājs aicināja visus klientus ar uzņēmumu sazināties elektroniski vai zvanot un arī rēķinus apmaksāt elektroniski. SIA “Jēkabpils ūdens” turpinās visus darbus kā ierasts. Izmaiņas noteiktas ūdensskaitītāju mainīšanas kārtībai. Kā sacīja Mihails Aleksejevs, tad ir izstrādāts algoritms, kā tiks veikti šie darbi. Vispirms uzņēmuma pārstāvji sazināsies telefoniski ar klientu un noskaidros vai viņš pēdējo 14 dienu laikā nav bijis Covid-19 skartajās valstīs un vai viņam nav bijis kontakts ar Covid- 19 slimnieku. Ja atbilde tiks saņemta, ka nav bijis, tad tiks norunāts laiks, kad uzņēmuma darbinieki ieradīsies mainīt ūdensskaitītājus. Pie klienta uzņēma darbinieki ieradīsies aizsargmaskās un cimdos. Savukārt, ja klients bijis ārpus valsts vai bijis saskarsmē ar Covid-19 slimnieku, darbi tiks atlikti uz vēlāku laiku.

Kontaktakttālrunis saziņai ar SIA “Jēkabpils ūdens” - 29286891 vai 65232340.

SIA “Jēkabpils reģionālās slimnīca” valdes loceklis Renārs Putniņš sacīja, ka iestādē pasākumi saistībā ar Covid-19 sadalīti divās daļās – stacionārajā un ambulatorajā. Slimnīca jeb stacionārs jau no 12.marta ir slēgts apmeklētājiem. Nodaļās ierīkotas atslēgas un to durvis ir slēdzamas, lai izslēgtu neplānotu apmeklējumu gadījumus. Piektdien slimnīcā ierīkota zvana poga, lai varētu sazināties ar nodaļu personālu. Tāpat arī uz divām nedēļām atceltas visas plānveida operācijas un plānveida izmeklējumi, gadījumos, kad pacients var gaidīt un viņa veselībai netiek nodarīts kaitējums.

Arī ambulatorajā daļā jeb poliklīnikā ir ierobežota pacientu plūsma. Slimnīcas vadība sarunā ar ģimenes ārstiem vienojusies, ka pacientiem pakalpojumi pēc iespējas tiks sniegti attālināti, piemēram, cilvēkiem ar hroniskajām slimībām receptes zālēm, sazinoties ar ģimenes ārstu, tiks izrakstītas attālināti kā e-receptes. Tāpat arī ģimenes ārsti pierakstot pacientus uz pieņemšanu aicināti apzināt vai tie pēdējo 14 dienu laikā nav bijuši Covid-19 skartajās valstīs vai saskarsmē ar Covid-19 slimniekiem.

Renārs Putniņš sacīja, ka atmosfēra slimnīcā pēc karantīnas ieviešanas ir mierīga, gan pacienti, gan viņu tuvinieki izprot situāciju un necenšas pārkāpt ierobežojumus. Viņš norādīja, ka Ķīnas piemērs liecina, ka šo vīrusu var apturēt ierobežojot, proti, visiem pēc iespējas paliekot mājās un neapmeklējot vietas, kur pulcējas liels skaits cilvēku. 

Renārs Putniņš sacīja, ka pacienti jautājumu gadījumos aicināti telefoniski sazināties ar savu ģimenes ārstu, tāpat arī jautājumus var sūtīt uz epastu – info@jrslimnica.lv.

Aivars Kraps piebilda, ka visās kapitālsabiedrībās un pašvaldību iestādēs darbinieki ir informēti par ārkārtas situāciju  un veic savus pienākumus darbavietā, ievērojot noteiktās rekomendācijas par personīgās higiēnas un profilakses pasākumu ievērošanu, ieskaitot regulāru virsmu un priekšmetu tīrīšanu un dezinficēšanu, kā arī telpu vēdināšanu. Atsevišķos gadījumos kapitāliestāžu darbiniekiem tiek izsniegtas arī aizsargmaskas un cimdi, lai izsargātos no iespējamās inficēšanās ar Covid-19.

Atstājiet komentāru