Nākamās nedēļas sākumā būs slēgts "Latvenergo" klientu apkalpošanas centrs Jēkabpilī
AS "Latvenergo" laika posmā no šodienas līdz 26.augustam veiks pāreju uz jaunu klientu apkalpošanas un norēķinu sistēmu. Tās laikā nebūs pieejams pašapkalpošanās portāls "www.e-latvenergo.lv", apmeklētājiem īslaicīgi būs slēgti klientu apkalpošanas centri un klientu serviss strādās ar ierobežotu informācijas apjomu, informē uzņēmums.
Darbība brīvajā elektroenerģijas tirgū no ikviena tirgotāja prasa arvien uzlabot pakalpojumus klientiem, kā arī ievērot jaunus regulējošās vides principus. Līdz ar to "Latvenergo" veic apjomīgu klientu apkalpošanas un norēķinu sistēmas modernizāciju - tiks veiktas iekšējas funkcionālas pārmaiņas IT vidē. "Latvenergo" klientu skaits un apstrādājamā informācija ir ļoti apjomīga, līdz ar to pāreja uz sistēmas gala lietotni klientiem prasīs vairākas dienas, kuru laikā uzņēmums cer uz klientu sapratni par radītajām neērtībām.
Par gaidāmo ierobežoto piekļuvi portālam, kā arī klientu apkalpošanas centru darba laiku klientiem tiek ziņots ar e-pastu palīdzību, kā arī informācija tiek sniegta centrālajiem un reģionālajiem medijiem un sociālo tīklu vidē.
Norēķinu sistēmas gala lietotnes ieviešana notiks no šodienas vakara līdz 26.augustam, kad darbu pilnā apmērā sāks jaunā klientu norēķinu sistēma un tiks atjaunota arī klientu servisa funkcionalitāte.
Līdz ar pāreju uz jaunu klientu apkalpošanas un norēķinu sistēmu no šodienas līdz 26.augustam nebūs pieejams pašapkalpošanās portāls "www.e-latvenergo.lv" un tajā nebūs iespējams veikt maksājumus.
24.augustā un 25.augustā apmeklētājiem nebūs pieejami "Latvenergo" klientu apkalpošanas centri Rīgā, Daugavpilī, Jelgavā, Jēkabpilī, Liepājā, Rēzeknē, Valmierā un Ventspilī. Klientu konsultāciju sniegšana tiks atjaunota 26.augustā.
Šajā laikā arī klientu servisa darbību (zvanot pa bezmaksas tālruni, rakstot e-pastus) un sniedzamās informācijas apjomu ietekmēs ierobežota piekļuve klientu datubāzei.
Sistēmas pārejas laiks izvēlēts atbilstoši pēc iespējas zemākai novērotajai klientu aktivitātei, tādējādi cenšoties pēc iespējas mazāk ietekmēt klientu paradumus.