2025.gada 3. oktobris

Elza, Ilizana

Apkopoti SIA “Jēkabpils autobusu parks” organizētās aptaujas rezultāti

Apkopoti SIA “Jēkabpils autobusu parks” organizētās aptaujas rezultāti

Laika periodā no 2025. gada 1.septembra līdz 30.septembrim SIA Jēkabpils autobusu parks ar aptaujas anketas starpniecību noskaidroja iedzīvotāju viedokli par uzņēmuma sniegto pakalpojumu kvalitāti, kā arī saņēma priekšlikumus turpmākās darbības attīstībai.

Piedalīties aptaujā un aizpildīt anketu tika aicināti Jēkabpils novada iedzīvotāji,  kur anketas kopumā izpildīja 236 respondenti. Salīdzinot ar 2023.gada nogalē veikto aptauju, kad anketas bija aizpildījis 200 respondents, šogad ir novērojama lielāka iedzīvotāju aktivitāte.
 
Visvairāk respondentu Jēkabpils autobusu parka pakalpojumus saņem katru dienu - 106 jeb  44,9%, otrā plašāk pārstāvētā grupa aptaujāto bija tie, kas pakalpojumu izmanto vismaz vienu reizi nedēļā – 66 jeb 28%. No respondentu kopskaita visvairāk ir sievietes - 183 jeb 77.54% un  vīrieši - 53 jeb 22.46%.

Novērtējot SIA Jēkabpils autobusu parks” pakalpojuma kvalitāti 103 respondenti jeb 43.6% norādījuši, ka ir apmierināti ar pieturvietu izvietojumu attiecībā pret dzīvesvietu. Savukārt ļoti apmierināti ir 51 respondents jeb 21.6%. Tikmēr ļoti neapmierināti ar pieturvietu izvietojumu attiecībā pret dzīvesvietu ir 19 respondenti jeb 8,1%, gandrīz tikpat apjautāto pauduši, ka ir drīzāk neapmierināti – 20 jeb 8,5%.

Ar izvietoto informāciju pieturvietās apmierinātību pauduši 110 respondenti jeb  46.6%, savukārt 12 respondenti jeb 5,1% norādījuši, ka ir ļoti neapmierināti. Tikmēr ar autobusos izvietoto informāciju ļoti apmierināti ir 44  respondenti jeb 18.6%, bet ļoti neapmierināti – 13 jeb 5,5%.

Novērtējot Jēkabpils autobusu parka mājaslapas funkcionalitāti atbildes ir līdzīgas gan tiem, kuri ir neapmierināti, gan tiem, kuri apmierināti un tiem, kas atbildēja, ka ir neitrāli šajā jautājumā.
 
Ar sabiedriskā transporta pienākšanu un atiešanu atbilstoši sarakstam drīzāk apmierināti ir 105 respondenti jeb 43,2%, savukārt drīzāk neapmierināti ir 32 jeb 13,6%.

Ar sabiedriskā transporta kustības biežumu vairums respondentu - 102 jeb 43.2% ir apmierināti. Tāpat arī vairums aptaujāto - 115 jeb 48.7% ir apmierināti ar tīrību  kārtību transportlīdzekļa salonā.
 
Ar transporta līdzekļa vadītāja attieksmi un profesionalitāti ļoti apmierināts ir 31 respondents jeb  13,1%, bet ļoti neapmierināti - 23 respondenti jeb 9.7% Savukārt ar biļešu kontrolieru darbu lielākais respondentu skaits – 128 jeb 54,2% novērtējuši ar atzīmi “Neirtāli”. 

Ar biļešu iegādes iespējām ļoti apmierināti ir 52 respontenti jeb 22%, savukārt ļoti neapmierināti – 7 jeb 3%. Ar biļešu cenām drīzāk apmierināti ir 72 respondenti jeb 30.5%, bet drīzāk neapmierināti - 36  jeb 15.3%. 

Salīdzinot ar citiem sabiedriskā transporta pakalpojuma sniedzējiem, Jēkabpils autobusu parka sniegtos pakalpojumus vairums respondentu novērtējuši ar atzīmi – “Tāds pats”, proti, 103  jeb 43.6%. 

Novērtējot, kuri no sekojošiem biļešu veidiem vai atlaižu iespējām ir zināmi un atzīmējot vairākus piedāvātos variantus, atbildes bija sekojošas: Vienreizējā biļete, kas iegādāta transportlīdzeklī -  176 respondenti jeb 36.9%; Atlaižu kartes noteiktām iedzīvotāju grupām (skolēniem, pensionāriem) – 162 respondenti jeb  34%;  Abonenta biļetes 10, 20, 30, 40, 50 vai 60 braucieniem - 123 jeb 25.8%.
 
Uz jautājumu - Vai Jūs kādreiz esat iegādājies vai mēģinājis iegādāties abonementu biļetes braucienus mājaslapā www.jekabpilsap.lv, vislielākais respondentu skaits atbildēja, ka zina par šādu iespēju, bet nav to izmantojuši - 132 jeb 54.8%.

Jēkabpils autobusu parka pakalpojumus saviem draugiem vai pilsētas viesiem noteikti ieteiktu apmēram ceturtā daļa respondentu - 61 jeb 25.8%. 

Vairums respondentu norādījuši, ka informāciju par Jēkabpils autobusu parka pakalpojumiem atrod interneta meklētāj vietnē Google - 81 respondents jeb 26.8%.

Plašāk ar SIA “Jēkabpils autobusu parks” veikto aptauju var iepazīties ŠEIT

Atstājiet komentāru