Jēkabpils pilsētas izglītības iestāžu rezultāti valsts pārbaudījumos 2014.2015.mācību gadā (Grafiki)
Valsts izglītības satura centrs organizē valsts pārbaudījumus (eksāmenus un centralizētos eksāmenus) ar mērķi novērtēt izglītojamo sasniegumus atbilstoši vispārējās izglītības standartiem attiecīgās izglītības pakāpes noslēgumā.
Valsts pārbaudījumi par vispārējās vidējās izglītības ieguvi ir ne mazāk kā četri eksāmeni:
1) centralizētais eksāmens latviešu valodā;
2) centralizētais eksāmens vienā svešvalodā (angļu, vācu, krievu, franču) pēc
izglītojamā izvēles;
3) centralizētais eksāmens matemātikā;
4) vismaz viens eksāmens pēc izglītojamā izvēles mācību priekšmetā, kurā
eksāmenu organizē VISC (centralizētie: Latvijas un pasaules vēsture, bioloģija, fizika,
ķīmija, otra svešvaloda; necentralizētie: informātika, ģeogrāfija, mazākumtautību
valoda (krievu) un literatūra, ekonomika), vai citā mācību priekšmetā, kura apjoms
izglītības programmā nav mazāks par 105 mācību stundām un kurā eksāmenu
organizē pašvaldības izglītības speciālists, izglītības pārvaldes iestāde vai izglītības
iestāde.
Izglītojamo sasniegumi eksāmenos tiek vērtēti 10 ballu skalā. Par pietiekamu
10 ballu skalā uzskata vērtējumu, kas ir ne zemāks par 4 ballēm. Centralizētajos
eksāmenos izglītojamo sasniegumus izsaka procentuālā novērtējumā. Pietiekams
mācību sasniegumu vērtējums ballēs ir kritērijs gan pārcelšanai uz nākamo klasi, gan
arī izglītību apliecinoša dokumenta (apliecības vai atestāta) saņemšanai..
Izglītības un zinātnes ministrijas Valsts izglītības satura centra izstrādātie pārbaudes darbu vērtēšanas kritērijiparedz:
9-10 balles- darbs veikts 86%-100% (augsts apguves līmenis),
6-8 balles- darbs veikts 60%-85% (optimāls jeb labs apguves līmenis),
4-5 balles- darbs veikts 35%-59% (vidējs apguves līmenis),
1-3 balles- darbs veikts mazāk par 35% (zems apguves līmenis).
Valsts pārbaudījumi, beidzot 9.klasi:
1) eksāmens latviešu valodā latviešu mācībvalodas izglītības programmās;
2) centralizētais eksāmens latviešu valodā mazākumtautību izglītības
programmās;
3) eksāmens matemātikā;
4) eksāmens Latvijas vēsturē;
5) eksāmens mazākumtautības valodā mazākumtautību izglītības programmās;
6) eksāmens vienā svešvalodā.
Valsts pārbaudījumi pamatizglītībā, beidzot 6.klasi:
1) diagnosticējošais darbs mācībvalodā;
2) diagnosticējošais darbs matemātikā;
3) diagnosticējošais darbs dabaszinībās;
4) diagnosticējošais darbs latviešu valodā mazākumtautību izglītības programmās.
Valsts pārbaudījumi pamatizglītībā, beidzot 3.klasi:
1) diagnosticējošais darbs ar kombinētu mācību saturu (mācībvalodā un
matemātikā);
2) diagnosticējošais darbs latviešu valodā mazākumtautību izglītības
programmās.
Izglītojamo sasniegumi diagnosticējošajā darbā netiek vērtēti ar ballēm, bet
gan vērtējums tiek izteikts punktos un kopprocentos.
Jēkabpils pilsētas vispārizglītojošo skolu izglītojamo rezultāti valsts pārbaudes darbos 2014./2015.mācību gadā
Jēkabpils pilsētā 2014/.2015.mācību gadā Jēkabpils pilsētas vispārējās izglītības iestādēs - Jēkabpils pamatskolā, Jēkabpils 2.vidusskolā, Jēkabpils 3.vidusskolā, Jēkabpils vakara vidusskolā, Jēkabpils Valsts ģimnāzijā - valsts pārbaudījumus kādā no izglītības programmas noslēguma posmiem (3.kl., 6.kl., 9.kl.un vidusskola) kārtoja 1134 izglītojamie. 2015.gadā 9.kl. atbrīvoti no valsts pārbaudījumiem 20 izglītojamie jeb 9% no kārtotāju kopskaita, 2014.gadā- 14 izglītojamie jeb 6% no izglītojamo kopskaita. 12.klasē atbrīvoti no valsts pārbaudījumiem – 16 izglītojamie jeb 9% no skolēnu skaita, 2014.gadā atbrīvoti bija 8 izglītojamie jeb 4%.
3.klases valsts diagnosticējošo darbu rezultāti
2014./2015.mācību gadā 3.klases valsts diagnosticējošos darbus dzimtajā valodā un matemātikā kārtoja 205 izglītojamie, 2014.gadā- 217 izglītojamie. Latviešu valodas (valsts valodas) ieskaiti mazākumtautību izglītības programmās kārtoja 41 skolēns, 2014.gadā- 73 skolēni.
Latviešu valodas (mācībvalodas) diagnosticējošajā darbā vidējais izpildes kopprocents ir 80,18%, tas ir mazliet zemāks salīdzinājumā ar 2014.gada sniegumu (vidējais izpildes kopprocents 81,1%). Tas ir vērtējams kā optimāls jeb labs apguves līmenis, nepietiekamu vērtējumu nav. Visās skolās, kurās īsteno sākumskolas izglītības programmas, rezultāti ir optimālā apguves līmenī, un vairāku gadu garumā vērojams stabils optimāls līmenis. Jēkabpils pilsētas skolu vidējais rezultāts ir virs valsts vidējā rezultāta (78,48%).
Krievu valodas (mācībvalodas) diagnosticējošajā darbā vidējais izpildes kopprocents Jēkabpils 2.vidusskolā ir 83,76%, tas ir nedaudz augstāks salīdzinājumā ar 2014.gada sniegumu (vidējais izpildes kopprocents 83,1%). Tas ir vērtējams kā optimāls jeb labs apguves līmenis, nepietiekamu vērtējumu nav. Jēkabpils 2.vidusskolas vidējais rezultāts ir zem valsts vidējā rezultāta (82,05%).
Matemātikas diagnosticējošajā darbā vidējais izpildes kopprocents ir 75,41%,, kas ir gandrīz vienāds ar 2014.gada vidējo izpildes kopprocentu (75,8%). Rezultāts vērtējams kā optimāls jeb labs. 3.klases matemātikas diagnosticējošā darba rezultāti 3 gadu griezumā ir nedaudz mainīgi optimālā apguves līmeņa robežās. Nepietiekamo vērtējumu īpatsvars ir 2,5% jeb 5 darbi, salīdzinājumā ar iepriekšējo mācību gadu tas nedaudz ir palielinājies (2014.gadā bija 1,8%). Kopumā visās skolās, kurās īsteno sākumskolas izglītības programmas, 3.klases skolēnu rezultāti matemātikā ir stabili optimālā apguves līmenī, Jēkabpils 2.vidusskolā vidējais izpildes kopprocents 80,26%, Jēkabpils pamatskolā- 74,40%, Jēkabpils 3.vidusskolā- 71,58%. Jēkabpils pilsētas skolu vidējais rezultāts nedaudz zem valsts vidējā rezultāta (76,49%).
Valsts valodas diagnosticējošajā darbā (2.vidusskolā) vidējais izpildes kopprocents ir 73,31%. Tas ir vērtējams kā optimāls jeb labs apguves līmenis, bet ir zemāks salīdzinājumā ar 2014.gada rezultātu (vidējais izpildes kopprocents 83%). Rezultātam ir raksturīga svārstīga dinamika optimālā līmeņa robežās trīs gadu griezumā. Nepietiekamu vērtējumu nav. Vidējais rezultāts ir zem valsts vidējā rezultāta (79,08%).
Kopvērtējumā Jēkabpils pilsētas skolu 3.klases valsts diagnosticējošo darbu rezultāti gan mācībvalodās, gan matemātikā un dabaszinībās ir optimālā jeb labā apguves līmenī - vidējais izpildes kopprocents ir 78,17%. Stabilu, labu apguves līmeni Jēkabpils pilsētas skolas 3.klases valsts pārbaudījumos uzrāda gadu no gada.
6.klases valsts diagnosticējošo darbu rezultāti
2014./2015.mācību gadā valsts diagnosticējošos 6.klasē kārtoja 198 izglītojamie: Jēkabpils pamatskolā- 100, Jēkabpils 2.vidusskolā- 53 un Jēkabpils 3.vidusskolā- 45. 2014.gadā tie bija178.
Latviešu valodas diagnosticējošajā darbā vidējais izpildes kopprocents 2015.gadā ir 67,40%, tas ir optimāls jeb labs apguves līmenis, salīdzinājumā iepriekšējiem gadiem ir zemāks (2014.g.-72,9%, 2013.g -69%). Nepietiekamo sniegumu īpatsvars ir 2% jeb ir 3darbos. Gan Jēkabpils pamatskolā (vidējais izpildes kopprocents 70,32%), gan Jēkabpils 3.vidusskolā (vidējais izpildes kopprocents 64,48%) vidējais apguves līmenis ir labs jeb optimāls. Jēkabpils pilsētas vidējais rezultāts ir virs valsts vidējā rezultāta (61,77%).
Krievu (dzimtās) valodas diagnosticējošajā darbā Jēkabpils 2.vidusskolā vidējais izpildes kopprocents ir 55,12%, tas ir vērtējams kā vidējs apguves līmenis. 2014.gadā apguve bija optimālā jeb labā līmenī (vidējais izpildes kopprocents 67,9%), arī 2013.gadā bija labs apguves līmenis (vidējais izpildes kopprocents 69%). Jāsecina, ka darba izpildes kopprocenti trīs gadu laikā ir ar lejupslīdošu tendenci. Nepietiekamu sniegumu īpatsvars ir 3% jeb 2 rezultāti. Vidējais rezultāts ir zem valsts vidējā rezultāta (65,82%).
Matemātikas diagnosticējošajā darbā vidējais izpildes kopprocents ir 55,17%, tas ir vērtējams kā vidējs un ir krietni zemāks nekā 2014.gadā (vidējais izpildes kopprocents 76,4%) un 2013.gadā (vidējais izpildes kopprocents 69%). Optimāls jeb labs apguves līmenis ir Jēkabpils pamatskolā- izpildes kopprocents ir 61,82%. Vidējs apguves līmenis ir Jēkabpils 2.vidusskolā (vidējais izpildes kopprocents 55,56%) un Jēkabpils 3.vidusskolā (vidējais apguves kopprocents 48,13%). Visās skolās, kurās īsteno pamatizglītības programmas, 6.klases valsts diagnosticējošā darba rezultāti matemātikā ir pazeminājušies, pieaudzis nepietiekamo sniegumu skaits. Nepietiekamo apguves līmeņu īpatsvars matemātikas diagnosticējošajā darbā šogad ir 17% jeb 34 darbos, iepriekšējā gadā bija 1,6% jeb 3 darbos. Jēkabpils pilsētas skolu vidējais rezultāts ir zem valsts vidējā rezultāta (57,61%).
Valsts valodas diagnosticējošajā darbā 2.vidusskolā vidējais izpildes kopprocents ir 70,90%, tas ir vērtējams kā optimāls jeb labs apguves līmenis, kaut ir zemāks nekā 2014. gadā (75,5 %). Nepietiekamu rezultātu īpatsvars ir 3% jeb 2 darbi. Kopumā 3 un vairāk gadu laikā apguves līmenis valsts valodas diagnosticējošajā darbā ir stabili optimāls jeb labs. Vidējais rezultāts ir virs valsts vidējā rezultāta (61,59%).
Dabaszinību diagnosticējošajā darbā vidējais izpildes kopprocents ir 66,65%, tas vērtējams kā optimāls jeb labs apguves līmenis un ir gandrīz vienāds ar 2014.gadu (vidējais izpildes kopprocents 67% ). Labs apguves līmenis ir gan Jēkabpils pamatskolā (vidējais izpildes kopprocents 72,5%), gan Jēkabpils 3.vidusskolā (vidējais izpildes kopprocents 68,87%), vidējs apguves līmenis Jēkabpils 3.vidusskolā (vidējais izpildes kopprocents 58,59%). Nepietiekamo apguves līmeņu īpatsvars ir 2% jeb 4 darbos. Trīs un vairāk gadu laikā vidējais apguves līmenis dabaszinību diagnosticējošajā darbā ir stabili optimāls jeb labs.
Kopvērtējumā 6.klases valsts diagnosticējošo darbu vidējais izpildes kopprocents 2015. gadā ir 63,05%, un tas ir optimāls jeb labs apguves līmenis. Labs apguves līmenis saglabājas gadu no gada, līmeņa robežās tam ir mainīga dinamika- 2014. gadā bija 71,9%, 2013.gadā - 69%, 2012.gadā - 64%, 2011.gadā 63%.
9.klases valsts pārbaudes darbu rezultāti
9.klases skolēnu kopskaits Jēkabpils pilsētas izglītības iestādēs mācību gada beigās bija 222, no tiem valsts pārbaudījumus kārtoja 194 izglītojamie, 20 skolēni tika atbrīvoti no valsts pārbaudījumiem,t.i.,9% no 9.kl.skolēnu kopskaita, 9 izglītojamie 9.klasi beidza ar liecībām ,t.i.,4% no 9.kl.skolēnu kopskaita.
2014./2015.mācību gadā 9.klases skolēni varēja kārtot 5 necentralizētos eksāmenus un mazākumtautību izglītības programmās Jēkabpils 2.vidusskolā centralizēto valsts valodas eksāmenu.
Latviešu valodas (mācībvalodas) eksāmenu kārtoja 145 izglītojamie. Eksāmena vidējais izpildes kopprocents ir 58,26%, tas ir vidējs apguves līmenis un zemāks salīdzinājumā ar iepriekšējiem 2 gadiem, kad tas bija optimāls jeb labs apguves līmenis (2014.g.-66,3%, 2013.-65%). Nepietiekamu vērtējumu 2015.gadā nav, iepriekšējos gados bija 1-2% no visiem vērtējumiem. Labs un stabils vidējais izpildes kopprocents ir Jēkabpils 3.vidusskolā (69,09%) un Jēkabpils Valsts ģimnāzijā (61,59%), vidējs izpildes kopprocents ir Jēkabpils vakara vidusskolā (44,09%).
Krievu valodas (dzimtās valodas) eksāmenu kārtoja 49 skolēni. Krievu valodas eksāmena vidējais izpildes kopprocents ir 70,46%, tas ir stabili optimāls apguves līmenis ar augšupejošu dinamiku (2014.g.-64,2%, 2013.g. -61%). Nepietiekamu vērtējumu nav.
Angļu valodas (svešvaloda) eksāmenu kārtoja 148 skolēni. Eksāmena vidējais izpildes kopprocents ir 68,73%, tas norāda optimālu jeb labu vidējo apguves līmeni ar augšupejošu dinamiku, jo ir augstāks salīdzinājumā ar iepriekšējiem gadiem (2014.g.- 64,7%, 2013.g.- 62%). Nepietiekamo vērtējumu īpatsvars ir 1,4% jeb 2 vērtējumi. Optimāls apguves līmenis ir Jēkabpils Valsts ģimnāzijā (izpildes kopprocents 77,76%), Jēkabpils 3.vidusskolā (izpildes kopprocents 73,68%). Vidējs apguves līmenis ir Jēkabpils 2.vidusskolā (izpildes kopprocents 54,73%). Visu skolu izpildes kopprocenti, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, ir auguši.
Krievu valodas (svešvaloda) eksāmenu kārtoja 65 skolēni.. Eksāmena vidējais izpildes kopprocents ir 80,10%, tas ir vērtējams kā optimāls jeb labs apguves līmenis un ir augstāks salīdzinājumā ar iepriekšējo 2014.gadu (72,1%). Optimāls apguves līmenis ir visās Jēkabpils pilsētas izglītības iestādēs: Jēkabpils Valsts ģimnāzijā izpildes kopprocents ir 88,20%, Jēkabpils 3.vidusskolā (izpildes kopprocents 79,59%, Jēkabpils vakara vidusskolā izpildes kopprocents ir 72,50%. Nepietiekamu vērtējumu nav.
Vēstures eksāmenu kārtoja 194 skolēni. Eksāmena vidējais izpildes kopprocents ir 62,30%. Tas ir vērtējams kā optimāls jeb labs apguves līmenis un gandrīz vienāds ar iepriekšējo 2014.gadu (62,2%). Nepietiekamu vērtējumu nav. Optimāls vidējais apguves līmenis ir Jēkabpils Valsts ģimnāzijā (vidējais izpildes kopprocents 70,69%) un Jēkabpils 3.vidusskolā (vidējais izpildes kopprocents 66,32%). Vidējs apguves līmenis ir Jēkabpils 2.vidusskolā (vidējais izpildes kopprocents 58,79%) un Jēkabpils vakara vidusskolā (vidējais izpildes kopprocents 54,41%).
Matemātikas eksāmenu kārtoja 194 skolēni. Matemātikas eksāmena vidējais izpildes kopprocents ir 52,95%, tas atbilst vidējam apguves līmenim un ir nedaudz zemāks salīdzinājumā ar iepriekšējo 2014.gadu (55,2%). Pieaudzis nepietiekamo vērtējumu īpatsvars - 6% jeb 12 vērtējumi, 2014.gadā bija 3,5% jeb 7 vērtējumi. Stabils optimāls apguves līmenis vairākus gadus ir Jēkabpils 3.vidusskolā, izpildes kopprocents 2015.g.-62,43%, 2014.g.- 65,1%). Vidējs apguves līmenis ir Jēkabpils Valsts ģimnāzijā (izpildes kopprocents 56,65%), Jēkabpils 2.vidusskolā (izpildes kopprocents 55,40%), Jēkabpils vakara vidusskolā (37,33%).
Vācu valodas eksāmenu kārtoja 1 skolēns Jēkabpils Valsts ģimnāzijā. Darba izpildes kopprocents ir 65%, tas ir optimāls jeb labs apguves līmenis.
Kopvērtējumā 9.klases necentralizēto valsts pārbaudījumu vidējais izpildes kopprocents 2015.gadā ir 65,40%. Tas norāda optimālu apguves līmeni ar pieaugošu dinamiku salīdzinājumā ar iepriekšējiem gadiem (2014. gadā -64,1%, 2013. gadā- 63%.
Optimālam jeb labam apguves līmenim atbilst krievu valodas (mācībvalodas), krievu valodas (svešvalodas), angļu valodas (svešvalodas), vācu valodas (svešvalodas) un vēstures eksāmena koprezultāti. Visaugstākie optimāla apguves līmeņa rādītāji otro gadu pēc kārtas ir krievu valodas (svešvalodas) eksāmenā- 2015.g. izpildes kopprocents 80,10%, 2014.g.-72%. Otrs augstākais rezultāts ir krievu valodas (dzimtās valodas) eksāmenā, vidējais izpildes kopprocents ir 70,46%. Vidējam apguves līmenim 2015.gadā atbilst latviešu valodas un matemātikas eksāmenu koprezultāti.
Jēkabpils 2.vidusskolas 49 skolēni kārtoja centralizēto latviešu valodas (valsts valodas) centralizēto eksāmenu, visi skolēni saņēma pamatizglītības sertifikātus.
Latviešu valodas (valsts valodas mtip) centralizētā eksāmena vidējais izpildes kopprocents Jēkabpils pilsētā ir 67,13%, un rezultāti ir virs valsts vidējā izpildes kopprocenta (63,4%). Darba izpilde 51-100% apjomā ir 90% eksāmena rezultātu.
Vidusskolas posma valsts pārbaudījumi
12.klases skolēnu kopskaits Jēkabpils pilsētas izglītības iestādēs mācību gada beigās bija 179, no tiem valsts pārbaudījumus kārtoja 163 izglītojamie, 16 skolēni tika atbrīvoti no valsts pārbaudījumiem, t.i., 9% no 12.kl.skolēnu kopskaita, 2 izglītojamie 12.klasi beidza ar liecību, t.i., 1% no 12.kl.skolēnu kopskaita.
No necentralizētajiem valsts pārbaudījumiem vislielākais skaits izglītojamo izvēlējās kārtot informātikas, ģeogrāfijas un ekonomikas eksāmenus.
Informātikas eksāmenu vidusskolā kārtoja 99 skolēni. Vidējais izpildes kopprocents ir 57,84%, tas ir vērtējams kā vidējs apguves līmenis un ir zemāks salīdzinājumā ar iepriekšējiem gadiem, kad apguves līmenis bija optimāls (vidējais izpildes kopprocents 2014.g.-60,4%, 2013.g.-67%, 2012g.-69%). Nepietiekamo vērtējumu īpatsvars ir 2% jeb 2 vērtējumi. Optimāls apguves līmenis ir Jēkabpils Valsts ģimnāzijā (vidējais izpildes kopprocents 69,26%). Vidējs apguves līmenis ir Jēkabpils 3.vidusskolā (vidējais izpildes kopprocents 57,58% ) un Jēkabpils vakara vidusskolā (izpildes kopprocents 46,69%).
Ekonomikas eksāmenu kārtoja 17 vidusskolēni. Vidējais izpildes kopprocents ir 70,12%, tas ir optimāls apguves līmenis un ir nedaudz zemāks salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu (2014.g. vidējais izpildes kopprocents- 73,9%). Nepietiekamu vērtējumu nav. Augstu apguves līmeni uzrādīja Jēkabpils Valsts ģimnāzija, eksāmenu kārtoja 1 izglītojamais, darba vidējais izpildes kopprocents 92,68%. Optimāls apguves līmenis Jēkabpils vakara vidusskolā, kur eksāmenu kārtoja 2 izglītojamie, vidējais izpildes kopprocents 64,42%. Vidējs apguves līmenis Jēkabpils 3.vidusskolā, kur eksāmenu kārtoja 14 skolēni, vidējais izpildes kopprocents 53,25%.
Ģeogrāfijas eksāmenu kārtoja 8 skolēni. Vidējais izpildes kopprocents ir 61,80%, tas ir vērtējams kā labs apguves līmenis un ir augstāks salīdzinājumā ar iepriekšējo 2014. gadu (vidējais izpildes kopprocents 53%) . Nepietiekamu vērtējumu nav. Optimāls apguves līmenis ir Jēkabpils 3.vidusskolā (vidējais izpildes kopprocents 78,41%). Vidējs apguves līmenis ir Jēkabpils vakara vidusskolā (34,8%). Jēkabpils Valsts ģimnāzijas skolēni šogad ģeogrāfijas eksāmenu nekārtoja.
Krievu valodas (dzimtā valoda) eksāmenu kārtoja 12 skolēni Jēkabpils 2.vidusskolā. Vidējais izpildes kopprocents 2015.gadā – 71,42%, tas atbilst labam apguves līmenim un ir krietni augstāks salīdzinājumā ar iepriekšējo 2014.gadu (vidējais izpildes kopprocents 52,2%). Nepietiekamu vērtējumu nav.
Kopvērtējumā 2014./2015.mācību gadā vidusskolas necentralizēto eksāmenu vidējais izpildes kopprocents ir 65,30%, tas atbilst stabilam optimālam apguves līmenim un ir augstāks salīdzinājumā ar iepriekšējo 2013./2014. mācību gadu (vidējais izpildes kopprocents 60,7%) un vienāds ar 2012./2013.mācību gada rezultātu (vidējais izpildes kopprocents 65,8%).
Centralizēto eksāmenu rezultāti
Latviešu valodas un literatūras centralizēto eksāmenu kārtoja 140 izglītojamie Jēkabpils Valsts ģimnāzijā, Jēkabpils 2.vidusskolā, Jēkabpils 3.vidusskolā, Jēkabpils vakara vidusskolā. Vidējais izpildes kopprocents Jēkabpils pilsētas izglītības iestādēs ir 50,38% un rezultāts ir virs valsts vidējā rezultāta (48,7%), bet tas ir nedaudz zemāks par iepriekšējā gada vidējo rezultātu Jēkabpils pilsētas izglītības iestādēs (2014.g.- 56,69%) Vidējie sasniegumi nozīmīgi augstāki nekā valstī ir Jēkabpils Valsts ģimnāzijā (67,26%), Jēkabpils 3.vidusskolā (58,69%). Darba izpilde 51-100% apjomā ir 46,43% no eksāmena rezultātiem, iepriekšējā gadā- 71%.
Angļu valodas centralizēto eksāmenu Jēkabpils pilsētas skolās kārtoja 115 izglītojamie Valsts ģimnāzijā, Jēkabpils 2.vidusskolā, Jēkabpils 3.vidusskolā, Jēkabpils vakara vidusskolā. Vidējais izpildes kopprocents ir 55,13%, un rezultāts ir nedaudz virs valsts vidējā rezultāta (54,10%), un tas ir nedaudz augstāks par iepriekšējā gada vidējo rezultātu Jēkabpils pilsētas izglītības iestādēs (2014.g.- 54,65 %), Vidējie sasniegumi nozīmīgi augstāki nekā valstī ir Jēkabpils Valsts ģimnāzijā (65,86%) un Jēkabpils 3.vidusskolā (61,20%). Darba izpilde 51-100% apjomā ir 67,83% no eksāmena rezultātiem, iepriekšējā gadā -56,77%.
Krievu valodas (svešvalodas) centralizēto eksāmenu kārtoja 38 izglītojamie Valsts ģimnāzijā, Jēkabpils 3.vidusskolā, Jēkabpils vakara vidusskolā. Vidējais izpildes kopprocents Jēkabpils pilsētas skolās ir 71,53%, un tas ir gandrīz vienāds ar valsts vidējo rezultātu (71,6 %), un rezultāts ir zemāks par iepriekšējā gada vidējo rezultātu Jēkabpils pilsētas izglītības iestādēs (2014. g.- 73,46%). Vidējie sasniegumi statistiski nozīmīgi augstāki nekā valstī ir Jēkabpils 3.vidusskolā (79,82%) un Jēkabpils Valsts ģimnāzijā (70,77%). Darba izpilde 51-100% apjomā ir 84% no eksāmena rezultātiem, iepriekšējā gadā- 90%.
Matemātikas centralizēto eksāmenu kārtoja 142 izglītojamie Jēkabpils Valsts ģimnāzijā, Jēkabpils 2.vidusskolā, Jēkabpils 3.vidusskolā, Jēkabpils vakara vidusskolā. Vidējais izpildes rezultāts Jēkabpils pilsētā ir 42,60%, un tas ir zem valsts vidējā rezultāta (43,60%), un tas ir zemāks par iepriekšējā gada vidējo rezultātu Jēkabpils pilsētas izglītības iestādēs (2014.g.- 44,33%). Vidējie sasniegumi statistiski nozīmīgi augstāki nekā valstī ir Jēkabpils Valsts ģimnāzijā (59,41%), Jēkabpils 3.vidusskolā (51,55%). Darba izpilde 51-100% apjomā ir 29,58% no eksāmena rezultātiem, iepriekšējā gadā- 26%.
Bioloģijas centralizēto eksāmenu kārtoja 25 izglītojamie Jēkabpils Valsts ģimnāzijā, Jēkabpils 2.vidusskolā, Jēkabpils 3.vidusskolā. Vidējais izpildes rezultāts ir 60,64%, un tas ir zem valsts vidējā rezultāta (62,50%). un zemāks par iepriekšējā gada vidējo rezultātu Jēkabpils pilsētas izglītības iestādēs (2014.g.-62,22%). Vidējie sasniegumi statistiski nozīmīgi augstāki nekā valstī ir Jēkabpils Valsts ģimnāzijā (69,66%). Darba izpilde 51-100% apjomā ir 64% no eksāmenu rezultātiem, iepriekšējā gadā- 61,54%.
Fizikas centralizēto eksāmenu kārtoja 11 izglītojamie Jēkabpils Valsts ģimnāzijā, Jēkabpils 2.vidusskolā, Jēkabpils 3.vidusskolā. Vidējais izpildes kopprocents ir 54,94%, un tas ir virs valsts vidējā rezultāta (50,3%). (51,21%), bet zemāks par iepriekšējā gada vidējo rezultātu Jēkabpils pilsētas izglītības iestādēs (2014.g.- 62,70%). Vidējie sasniegumi statistiski nozīmīgi augstāki nekā valstī ir Jēkabpils 2.vidusskolā (62,25%) un Jēkabpils Valsts ģimnāzijā (58,58%). Darba izpilde 51-100% apjomā ir 45,45% no eksāmenu rezultātiem, iepriekšējā gadā- 46,67%.
Ķīmijas centralizēto eksāmenu kārtoja 7 izglītojamie Jēkabpils Valsts ģimnāzijā. Vidējais izpildes kopprocents ir 81,33%, un tas ir virs valsts vidējā rezultāta (65,60%), un ir augstāks par iepriekšējā gada vidējo rezultātu Jēkabpils pilsētas izglītības iestādēs (2014.g.- 55,18%). Darba izpilde 51-100% apjomā ir 100% eksāmenu rezultātu, iepriekšējā gadā- 66,67%.
Vēstures centralizēto eksāmenu kārtoja 10 izglītojamie Jēkabpils Valsts ģimnāzijā, Jēkabpils 2.vidusskolā, Jēkabpils 3.vidusskolā, Jēkabpils vakara vidusskolā. Vidējais izpildes rezultāts ir 64,60% 55,61%, un tas ir virs valsts vidējā rezultāta (47,50%). (42,60%). Rezultāts ir augstāks par iepriekšējā gada vidējo rezultātu Jēkabpils pilsētas izglītības iestādēs (2014.g.- 55,61%). Vidējie sasniegumi statistiski nozīmīgi augstāki nekā valstī ir Jēkabpils 3.vidusskolā (82,52%), Jēkabpils Valsts ģimnāzijā,(81,65%), Jēkabpils 2.vidusslolā (54,70%). Darba izpilde 51-100% apjomā ir 60% no eksāmena darbiem, iepriekšējā gadā - 38,25% .
Kopsavilkums:
-
2015.gadā centralizēto eksāmenu kārtošanas faktu kopskaits bija 537 (Jēkabpils 2.vsk., Jēkabpils 3.vsk., Jēkabpils vakara vsk., Jēkabpils Valsts ģimnāzija- kopā vidusskolas posms un 9.kl. 2.vidusskolā).
-
2015.gada visu centralizēto eksāmenu vidējais statistiskais rezultāts mācību priekšmetos Jēkabpils pilsētas skolās (60,92%) ir virs valsts vidējā rezultāta (57,17%), bet nedaudz zemāks par iepriekšējā gada Jēkabpils skolu rezultātu (2014.g.-61,43%).
-
Darbu izpilde 51-100% apjomā vidēji ir 63,87% no visiem rezultātiem, iepriekšējā gadā- 64,17%. Tas norāda labu vidējo apguves līmeni.
-
Darbu izpilde zem 5% ir 2 izglītojamajiem jeb 0,5% matemātikas centralizētajā eksāmenā.
-
Statistiski augstākie centralizēto eksāmenu vidējie izpildes rezultāti Jēkabpils pilsētas izglītības iestādēs 2015.gadā ir ķīmijā (81,33%), krievu valodā ( 71,53%), latviešu valodā (valsts valodā) 9.klasē (64,60%).
-
Statistiski zemākais vidējais izpildes rezultāts Jēkabpils pilsētas izglītības iestādēs 2015.gadā ir matemātikas centralizētajā eksāmenā (42,60%).
-
Virs valsts vidējā centralizēto eksāmenu rezultāta Jēkabpils pilsētas skolās ir 6 mācību priekšmetu- ķīmijas, angļu valodas, latviešu valodas (12.kl.), fizikas, latviešu valodas (valsts valodas) 9.klasē, vēstures -centralizēto eksāmenu vidējie rezultāti.
-
Zem valsts vidējā centralizēto eksāmenu rezultāta ir 2 mācību priekšmetu - matemātikas un bioloģijas -centralizēto eksāmenu vidējie rezultāti.
-
Valsts vidējais rezultāts ir vienāds ar Jēkabpils skolu vidējo rezultātu krievu valodas (svešvalodas) centralizētajā eksāmenā.
Apkopoja izglītības darba speciāliste S.Strapcāne