Lai optimizētu jūsu vietnes darbu, kā arī izveidotu mērķtiecīgu reklāmu, mēs izmantojam sīkdatnes ("sīkfailus"). Gadījumā, ja turpināsiet izmantot šo vietni, jūs automātiski piekrītat failu lietošanas noteikumiem. Akceptēt un turpināt
mīlīši pastā tak ir nenormāli daudz pakalpojumu. Amigo telefoni tas ir laika tēriņš, kredītu izsniegšana, sīkpaciņu trakums, tad vel kāds ver kontu vaļā, tad vienam šo otram to, rēķinu maksas, u,t,t,, neskaitāmie pakalpojumi, katram cilvēkam vajag dažādus pakalpojumus, tas aizņem laiku. Pasta darbinieces dažas, jūsu klientu daudz. Tā kā tās sīkpakas ir tūkstošiem, tad viena pasta nodaļa vairs normāli galā netiek......................
Izņēmu numuriņu,aizgāju uz Maxima iepirkties,tur izstāvēju rindiņu,iegāju unītī-nopirku bulciņas,vēl pastā rinda nebija pienākusi:(Turpmāk pie bulkām vēl kafiju nopirkšu-paspēšu mierīgi iemalkot!...
Jēkabpils 1.pasta nodaļas apkalpošana iz zem visas kritikas, mūžīgās rindas, lēna apkalpošana, tāda sajūta, ka tiek atsēdēts savs darba laiks, saprotu, ka droši maksā minimālo algu un neviens tāpēc negrib censties, bet runājot par pasta mazo filiālīti Superneto Rīgas ielā var teikt tikai labus vārdus, tur meitenes ir pelnījušas prēmiju, laipnas, čaklas un smaidīgas, lai cik būtu gara rinda viss notiek ātri, ja nekļūdos pēc uzvārda Bukacinska (agrāk Dzērvīte), apaļīga kundzīte, bet tādi apgriezieni un laipnums. Ierosinu piešķirt viņai prēmiju.Vienmēr dodos uz šo nodaļu, lai sūtītu ierakstītas vēstules.Nesen biju, stāvēja priekšā 5 cilvēki, bet ilgāk par 7 minūtēm rindā nestāvēju.
Jā...pastā rindas ir ,bet nekādā ziņā nav vainīgas darbinieces ,viņas ir prasmīgas zinošas un laipnas .Tas ,ka apkalpo tikai divas ,bet pārējās dara ko citu tas ir pilnīgi normāli ,jo viņām bez apkalpošanas ir arī citi darbi ,kā piemēram sūtijumu sagatavošana ,pakošana tālāksūtīšanai uz Rīgas šķirošanas centru u.t.t. Vaina ir tajā ,ka pasts tiešām ir pārslogots ar pienākumiem,kā piemēram -pensionāru telefonu izsniegšana,kas aizņem apmēram stundu ,mašīnu apdrošināšana,kredītu piešķiršana,visa veida rēķinu maksu pieņemšana.Vai tas ir normāli...? Kādēļ LMT veikaliņos paši nevar pensionāriem formēt tos telefonus???.Tā ,ka neapvainosim darbinieces,bet gan es domāju ,ka vēl viena pasta nodaļa būtu risinājums šai situācijai.
1.pasta nodaļā apkalpošana zem visādas kritikas...Dažas reizes mēnesī jāsūta ierakstītas vēstules un vienmēr!!! ir jāstāv rindā un jāklausās viņu klačas!!!!Varbūt nav jāmaina sistēma, bet darbinieki, kas netiek galā ar saviem pienākumiem...
Garas rindas iemesls ir arī ļoti daudzie apmeklētāji no laukiem, jo tur jau vairākus gadus nestrādā pasta nodaļas, kas tika slēgtas neekonomikas dēļ. Tā ka cietēji vien esam paši...
Pasta pakalpojumus izmantoju katru otro dienu .Novērojums - ar sīkpakām tur nav nekāda sakara. Sīkpakas izsniedz ātri, ja tik ir cilvēks, kas izsniedz, jo pēc numuriņu sistēmas sanāk, ka ja esi izņēmis numuru pakas saņemšanai un norādīts konkrēts laiks - tas visticamāk nestrādās un pastā nostāvēsi minūtes 30 tā arī savu numuru uz ekrāna neredzot, bet tiksi vienkārši pasaukts "Bezmaksas sūtījumu saņemšana".
Par apkalpošanu. Visu cieņu personālam, bet apkalpošana ir LĒNA un patiešām apaklalpo bieži vien tikai viena darbiniece. Bieži jāsūta ierakstītas vēstules. Viena vēstules ievadīšana konkrētā pasta darbiniecēm aizņem 2x-3x vairāk laika nekā pasta darbiniecēm, kas ir veikalā Supernetto. TĀPĒC, ja tā nav pakas saņemšana, vienmēr izvēlos Supernetto pastu.
Pastā ir četri lodziņi klientu apkalpošanai.Reti kad darbojas divi, otri divi stāv tukši. Vai nebūtu prātīgi sadalīt pienākumus - viens izsniedz pensijas, viens izdod sūtījumus, viens pieņem sūtījumus un vēl viens tirgo... Es domāju, tad rindas nebtu.
Cits iemesls ? Ir !... kāpēc pasta darbiniecēm jātirgo sēklas, šampūni, jau pat spilveni ? Kāpēc jānoformē tie krāpnieciskie AIZŅĒMUMI ?kāpēc jātirgo sēklas un šampūni ? Un pat nevajadzētu tur arī žurnālus un avīzes, jo to VISU var nopirkt citur...PASTA nodaļa NAV TIRGUS !
Komentāri (0-10/22)
lala
02.07.2018 18:32kliente
02.07.2018 18:32Priede
02.07.2018 18:32Egija
02.07.2018 18:32Vaina ir tajā ,ka pasts tiešām ir pārslogots ar pienākumiem,kā piemēram -pensionāru telefonu izsniegšana,kas aizņem apmēram stundu ,mašīnu apdrošināšana,kredītu piešķiršana,visa veida rēķinu maksu pieņemšana.Vai tas ir normāli...? Kādēļ LMT veikaliņos paši nevar pensionāriem formēt tos telefonus???.Tā ,ka neapvainosim darbinieces,bet gan es domāju ,ka vēl viena pasta nodaļa būtu risinājums šai situācijai.
kliente
02.07.2018 18:32no laukiem
02.07.2018 18:32Guest
02.07.2018 18:32Par apkalpošanu. Visu cieņu personālam, bet apkalpošana ir LĒNA un patiešām apaklalpo bieži vien tikai viena darbiniece.
Bieži jāsūta ierakstītas vēstules. Viena vēstules ievadīšana konkrētā pasta darbiniecēm aizņem 2x-3x vairāk laika nekā pasta darbiniecēm, kas ir veikalā Supernetto. TĀPĒC, ja tā nav pakas saņemšana, vienmēr izvēlos Supernetto pastu.
Artis
02.07.2018 18:32Rasma
02.07.2018 18:32Sarmīte
02.07.2018 18:32