Mums raksta: Kāpēc Jēkabpils 1.pasta nodaļā tik ilgi jāgaida rindā?
Radio1.lv saņēma vēstuli no jēkabpilietes Innas, kas raksta, ka pēc ilgāka laika iegriezusies Jēkabpils 1.pasta nodaļā. Viņu nepatīkami pārsteidzis fakts, ka arī ar numuriņu sistēmu ilgstoši jāgaida rindā.
Inna raksta: “Astoņi cilvēki rindā, strādā viena kasē, pārējās darbinieces sēž aiz stikla kaut ko dara un savā starpā sarunājas. Rindā jāgaida ļoti ilgi. Runa jau nav par to, ka ir rinda un visi pasta darbinieki strādā - apkalpo, bet par to, ka ir rinda, bet apkalpo tikai viena darbiniece. Līdz ar to rindā jāgaida ilgi, no 15 minūtēm līdz pustundai un vēl ilgāk. Manuprat, ja darbinieki redz, ka veidojas gara rinda, pieslēdzas citi un ātri apkalpo, līdzīgi kā lielveikalos, ja vienā kasē gara rinda, ātri vien tiek ātvērtas vēl citas kases. Laikam pastā citi likumi. Kāpēc Jēkabpils 1.pasta nodaļā tik ilgi jāgaida rindā?”
Inna arī atsūtīja foto, kurā redzams, ka 12.februārī dienas pirmajā pusē klientus apkalpo tikai viena pasta darbiniece.
Par garām rindām Jēkabpils pastā neapmierinātību ir izteikuši arī citi jēkabpilieši. Arī Radio1.lv ir novērojis garas rindas un tās veidojas regulāri, lai gan pasta darbinieces, saskaņā ar savu grafiku, strādā apzinīgi. Visticamāk vaina ir apstāklī, ka Latvijas pasts Jēkabpilī likvidēja otro pasta nodaļu. Līdz ar to visu sūtījumu saņemšana un pensiju izmaksa ir tikai Jēkabpils 1.pasta nodaļā, tāpēc šeit allaž veidojas garas rindas.
Radio1.lv sazinājās ar VAS “Latvijas Pasts“ Sabiedrisko attiecību speciālisti Evu Puriņu un uzdeva jautājumu vai nebija kļūda likvidēt Jēkabpils 2.pasta nodaļu un, kāpēc Jēkabpils pastā tik ilgi jāgaida rindā. Latvijas pasta pārstāve nekomentēja vai bija kļūda aizvērt Jēkabpils 2.pasta nodaļu, bet sniedza atbildi uz jautājumu par garajām rindām.
Eva Puriņa: “Interneta veikaliem kļūstot populārākiem, ar katru gadu strauji pieaug sūtījumu skaits no ārzemēm. 2015.gadā Latvijas Pastā apstrādāto starptautisko ienākošo sīkpaku apjoms pieaudzis par gandrīz 34% jeb gandrīz par vienu miljonu sūtījumu vairāk. Sūtījumu apjomi kopš svētkiem daudzās Latvijas Pasta nodaļās ir palikuši nemainīgi, tai skaitā arī Jēkabpils 1.pasta nodaļā. Decembrī un janvārī arī Jēkabpils 1.pasta nodaļā tika piesaistīti papildus darbinieki bezmaksas sūtījumu izsniegšanai, lai ātrāk un efektīvāk varētu apkalpot klientus.
Rindas pasta nodaļās var rasties dažādu iemeslu dēļ, piemēram, pensiju laikā vai klients vēlas konsultēties par kādu pakalpojumu, vēlas abonēt preses izdevumu vai nomaksāt rēķinu. Visi Jēkabpils 1.pasta nodaļas darbinieki atbildīgi veic savus darba pienākumus un izturas ar cieņu pret katru klientu.
Katra sūdzība ir jāizskata individuāli un detalizēti, lai saprastu vai tā ir pamatota. Latvijas Pasta interesēs ir palīdzēt klientam noskaidrot situāciju un sniegt atbilstošāko risinājumu.”
Aculiecinieces foto
Komentāri (0-10/22)
lala
02.07.2018 18:32kliente
02.07.2018 18:32Priede
02.07.2018 18:32Egija
02.07.2018 18:32Vaina ir tajā ,ka pasts tiešām ir pārslogots ar pienākumiem,kā piemēram -pensionāru telefonu izsniegšana,kas aizņem apmēram stundu ,mašīnu apdrošināšana,kredītu piešķiršana,visa veida rēķinu maksu pieņemšana.Vai tas ir normāli...? Kādēļ LMT veikaliņos paši nevar pensionāriem formēt tos telefonus???.Tā ,ka neapvainosim darbinieces,bet gan es domāju ,ka vēl viena pasta nodaļa būtu risinājums šai situācijai.
kliente
02.07.2018 18:32no laukiem
02.07.2018 18:32Guest
02.07.2018 18:32Par apkalpošanu. Visu cieņu personālam, bet apkalpošana ir LĒNA un patiešām apaklalpo bieži vien tikai viena darbiniece.
Bieži jāsūta ierakstītas vēstules. Viena vēstules ievadīšana konkrētā pasta darbiniecēm aizņem 2x-3x vairāk laika nekā pasta darbiniecēm, kas ir veikalā Supernetto. TĀPĒC, ja tā nav pakas saņemšana, vienmēr izvēlos Supernetto pastu.
Artis
02.07.2018 18:32Rasma
02.07.2018 18:32Sarmīte
02.07.2018 18:32