2024.gada 23. novembris

Zigfrīda, Zigrīda, Zigrīds

Mums raksta: Kāpēc Jēkabpils 1.pasta nodaļā tik ilgi jāgaida rindā?

Mums raksta: Kāpēc Jēkabpils 1.pasta nodaļā tik ilgi jāgaida rindā?

Radio1.lv saņēma vēstuli no jēkabpilietes Innas, kas raksta, ka pēc ilgāka laika iegriezusies Jēkabpils 1.pasta nodaļā. Viņu nepatīkami pārsteidzis fakts, ka arī ar numuriņu sistēmu ilgstoši jāgaida rindā.

Inna raksta: “Astoņi cilvēki rindā, strādā viena kasē, pārējās darbinieces sēž aiz stikla kaut ko dara un savā starpā sarunājas. Rindā jāgaida ļoti ilgi. Runa jau nav par to, ka ir rinda un visi pasta darbinieki strādā - apkalpo, bet par to, ka ir rinda, bet apkalpo tikai viena darbiniece. Līdz ar to rindā jāgaida ilgi, no 15 minūtēm līdz pustundai un vēl ilgāk. Manuprat, ja darbinieki redz, ka veidojas gara rinda, pieslēdzas citi un ātri apkalpo, līdzīgi kā lielveikalos, ja vienā kasē gara rinda, ātri vien tiek ātvērtas vēl citas kases. Laikam pastā citi likumi. Kāpēc Jēkabpils 1.pasta nodaļā tik ilgi jāgaida rindā?”

Inna arī atsūtīja foto, kurā redzams, ka 12.februārī dienas pirmajā pusē klientus apkalpo tikai viena pasta darbiniece.

Par garām rindām Jēkabpils pastā neapmierinātību ir izteikuši arī citi jēkabpilieši. Arī Radio1.lv ir novērojis garas rindas un tās veidojas regulāri, lai gan pasta darbinieces, saskaņā ar savu grafiku, strādā apzinīgi. Visticamāk vaina ir apstāklī, ka Latvijas pasts Jēkabpilī likvidēja otro pasta nodaļu. Līdz ar to visu sūtījumu saņemšana un pensiju izmaksa ir tikai Jēkabpils 1.pasta nodaļā, tāpēc šeit allaž veidojas garas rindas.

Radio1.lv sazinājās ar VAS “Latvijas Pasts“ Sabiedrisko attiecību speciālisti Evu Puriņu un uzdeva jautājumu vai nebija kļūda likvidēt Jēkabpils 2.pasta nodaļu un, kāpēc Jēkabpils pastā tik ilgi jāgaida rindā. Latvijas pasta pārstāve nekomentēja vai bija kļūda aizvērt Jēkabpils 2.pasta nodaļu, bet sniedza atbildi uz jautājumu par garajām rindām.

Eva Puriņa: “Interneta veikaliem kļūstot populārākiem, ar katru gadu strauji pieaug sūtījumu skaits no ārzemēm. 2015.gadā Latvijas Pastā apstrādāto starptautisko ienākošo sīkpaku apjoms pieaudzis par gandrīz 34% jeb gandrīz par vienu miljonu sūtījumu vairāk. Sūtījumu apjomi kopš svētkiem daudzās Latvijas Pasta nodaļās ir palikuši nemainīgi, tai skaitā arī Jēkabpils 1.pasta nodaļā. Decembrī un janvārī arī Jēkabpils 1.pasta nodaļā tika piesaistīti papildus darbinieki bezmaksas sūtījumu izsniegšanai, lai ātrāk un efektīvāk varētu apkalpot klientus.

Rindas pasta nodaļās var rasties dažādu iemeslu dēļ, piemēram, pensiju laikā vai klients vēlas konsultēties par kādu pakalpojumu, vēlas abonēt preses izdevumu vai nomaksāt rēķinu. Visi Jēkabpils 1.pasta nodaļas darbinieki atbildīgi veic savus darba pienākumus un izturas ar cieņu pret katru klientu.

Katra sūdzība ir jāizskata individuāli un detalizēti, lai saprastu vai tā ir pamatota. Latvijas Pasta interesēs ir palīdzēt klientam noskaidrot situāciju un sniegt atbilstošāko risinājumu.”

Aculiecinieces foto

Komentāri (0-10/22)

  • lala
    02.07.2018 18:32
    mīlīši pastā tak ir nenormāli daudz pakalpojumu. Amigo telefoni tas ir laika tēriņš, kredītu izsniegšana, sīkpaciņu trakums, tad vel kāds ver kontu vaļā, tad vienam šo otram to, rēķinu maksas, u,t,t,, neskaitāmie pakalpojumi, katram cilvēkam vajag dažādus pakalpojumus, tas aizņem laiku. Pasta darbinieces dažas, jūsu klientu daudz. Tā kā tās sīkpakas ir tūkstošiem, tad viena pasta nodaļa vairs normāli galā netiek......................
  • kliente
    02.07.2018 18:32
    Izņēmu numuriņu,aizgāju uz Maxima iepirkties,tur izstāvēju rindiņu,iegāju unītī-nopirku bulciņas,vēl pastā rinda nebija pienākusi:(Turpmāk pie bulkām vēl kafiju nopirkšu-paspēšu mierīgi iemalkot!...
  • Priede
    02.07.2018 18:32
    Jēkabpils 1.pasta nodaļas apkalpošana iz zem visas kritikas, mūžīgās rindas, lēna apkalpošana, tāda sajūta, ka tiek atsēdēts savs darba laiks, saprotu, ka droši maksā minimālo algu un neviens tāpēc negrib censties, bet runājot par pasta mazo filiālīti Superneto Rīgas ielā var teikt tikai labus vārdus, tur meitenes ir pelnījušas prēmiju, laipnas, čaklas un smaidīgas, lai cik būtu gara rinda viss notiek ātri, ja nekļūdos pēc uzvārda Bukacinska (agrāk Dzērvīte), apaļīga kundzīte, bet tādi apgriezieni un laipnums. Ierosinu piešķirt viņai prēmiju.Vienmēr dodos uz šo nodaļu, lai sūtītu ierakstītas vēstules.Nesen biju, stāvēja priekšā 5 cilvēki, bet ilgāk par 7 minūtēm rindā nestāvēju.
  • Egija
    02.07.2018 18:32
    Jā...pastā rindas ir ,bet nekādā ziņā nav vainīgas darbinieces ,viņas ir prasmīgas zinošas un laipnas .Tas ,ka apkalpo tikai divas ,bet pārējās dara ko citu tas ir pilnīgi normāli ,jo viņām bez apkalpošanas ir arī citi darbi ,kā piemēram sūtijumu sagatavošana ,pakošana tālāksūtīšanai uz Rīgas šķirošanas centru u.t.t.
    Vaina ir tajā ,ka pasts tiešām ir pārslogots ar pienākumiem,kā piemēram -pensionāru telefonu izsniegšana,kas aizņem apmēram stundu ,mašīnu apdrošināšana,kredītu piešķiršana,visa veida rēķinu maksu pieņemšana.Vai tas ir normāli...? Kādēļ LMT veikaliņos paši nevar pensionāriem formēt tos telefonus???.Tā ,ka neapvainosim darbinieces,bet gan es domāju ,ka vēl viena pasta nodaļa būtu risinājums šai situācijai.
  • kliente
    02.07.2018 18:32
    1.pasta nodaļā apkalpošana zem visādas kritikas...Dažas reizes mēnesī jāsūta ierakstītas vēstules un vienmēr!!! ir jāstāv rindā un jāklausās viņu klačas!!!!Varbūt nav jāmaina sistēma, bet darbinieki, kas netiek galā ar saviem pienākumiem...
  • no laukiem
    02.07.2018 18:32
    Garas rindas iemesls ir arī ļoti daudzie apmeklētāji no laukiem, jo tur jau vairākus gadus nestrādā pasta nodaļas, kas tika slēgtas neekonomikas dēļ. Tā ka cietēji vien esam paši...
  • Guest
    02.07.2018 18:32
    Pasta pakalpojumus izmantoju katru otro dienu .Novērojums - ar sīkpakām tur nav nekāda sakara. Sīkpakas izsniedz ātri, ja tik ir cilvēks, kas izsniedz, jo pēc numuriņu sistēmas sanāk, ka ja esi izņēmis numuru pakas saņemšanai un norādīts konkrēts laiks - tas visticamāk nestrādās un pastā nostāvēsi minūtes 30 tā arī savu numuru uz ekrāna neredzot, bet tiksi vienkārši pasaukts "Bezmaksas sūtījumu saņemšana".

    Par apkalpošanu. Visu cieņu personālam, bet apkalpošana ir LĒNA un patiešām apaklalpo bieži vien tikai viena darbiniece.
    Bieži jāsūta ierakstītas vēstules. Viena vēstules ievadīšana konkrētā pasta darbiniecēm aizņem 2x-3x vairāk laika nekā pasta darbiniecēm, kas ir veikalā Supernetto. TĀPĒC, ja tā nav pakas saņemšana, vienmēr izvēlos Supernetto pastu.
  • Artis
    02.07.2018 18:32
    Ir jau apnicis stāvēt garās rindās!! Citreiz pat ārā jāstāv, jo redziet kundzes lēni strādā!!
  • Rasma
    02.07.2018 18:32
    Pastā ir četri lodziņi klientu apkalpošanai.Reti kad darbojas divi, otri divi stāv tukši. Vai nebūtu prātīgi sadalīt pienākumus - viens izsniedz pensijas, viens izdod sūtījumus, viens pieņem sūtījumus un vēl viens tirgo... Es domāju, tad rindas nebtu.
  • Sarmīte
    02.07.2018 18:32
    Cits iemesls ? Ir !... kāpēc pasta darbiniecēm jātirgo sēklas, šampūni, jau pat spilveni ? Kāpēc jānoformē tie krāpnieciskie AIZŅĒMUMI ?kāpēc jātirgo sēklas un šampūni ? Un pat nevajadzētu tur arī žurnālus un avīzes, jo to VISU var nopirkt citur...PASTA nodaļa NAV TIRGUS !
123

Atstājiet komentāru