Lai optimizētu jūsu vietnes darbu, kā arī izveidotu mērķtiecīgu reklāmu, mēs izmantojam sīkdatnes ("sīkfailus"). Gadījumā, ja turpināsiet izmantot šo vietni, jūs automātiski piekrītat failu lietošanas noteikumiem. Akceptēt un turpināt
ideāli: Tātad man strādājot par pārdevēju turpmāk nav pieklājības pēc.varu po[cenzēts]ā mest preces,un visus sūtīt,jo man nav līgumā rakstīts,ka vajadzētu būt pieklājīgai
Tātad man strādājot par pārdevēju turpmāk nav pieklājības pēc.varu pohujā mest preces,un visus sūtīt,jo man nav līgumā rakstīts,ka vajadzētu būt pieklājīgai
Lasot komentārus rodas iespaids, ka tikai komentē tie, kam gribās veikt intrigas. Pilsētas autobusos, ļoti bieži braucot, esmu novērojusi, ka nav taisnība ka šoferi ir nepieklājīgi. Ar pacietību šoferis gaida, kad gadās pasažieris, kurš iekāpis nevar pāris minūtes(gados veci) atrast kurā kabatā nauda,bet neko nesaka. Nav brīnums,ka arī emocijas ņem virsroku tādos momentos ,ka gājēju pāreju šķērso kad vairs nav iespējams nobremzēt,ko nozīmē strauja bremzēšana, ja salonā ir pasažieri katrs loģiski domājošs sapratīs par izejošām sekām. Skolēns vai veikls skrējējs aizies, bet ja būs cietušie, kas vainīgs.
Nakosreiz, kapjot autobusa, uzblausu soferim,jo pieklajiba nekur nav obligata! Savukart tam pensionarem,kas te ieprieks komenteja,ka berni ir tik neaudzinati un nedod vinam vietinu pasedet, nemaz ar netaisos to dot,jo ka jau rakstits atbildes vestule - pieklajiba nav obligata,ja jau tas nav soferim jaievero,tad jau man ka pasazierim ne tik! Haa, dzive tikko kluva vieglaka :D
Autobusu parka vadībai nav pienākums rakstīt gramatiski pareizi - arī tas nav atrunāts darba pienākumos!:-D Un, ja mēs visi, kuri strādājam apkalpojošajā sfērā, būsim tikai "burta kalpi" (jo Ētikas kodekss daudzviet darba līgumos nav minēts), sāksies anarhija un visatļautība!
Nu,ja amatpersona var uzrakstīt tik gramatiski nepareizu un pirmklasnieka līmenī vēstuli,tad,ko,mīļie jēkabpilieši,lai mēs gaidam no padotajiem.Sen jau bija laiks pacelt šo jautājumu,patiešām.Ne viņiem vienīgajiem nervozs darbs,kur saskarsme ar cilvēkiem!Daži tomēr pamanās nezaudēt cilvēcību un pieklājīgu attieksmi pret cilvēkiem.Kārtīgu tīrīšanu vajag tajā zivju dīķī!
Darba līgums varbūt arī neparedz ētiku un pieklājību... bet tieši ētika un pieklājība raksturo uzņēmumu. Ar nelaipniem, īgniem utt... šoferiem labas pārvaldības uzņēmums nav iespējams. Žēl, ka Jēkabpilī vienīgais pasažieru pārvadātājs ir pašvaldības uzņēmums - nav konkurences, nav arī vēlme censties un cīnīties par klientu.
Komentāri (10-20/21)
svētki
02.07.2018 18:34Maksimā tieši tā arī dara.
ideāli
02.07.2018 18:34pasažiere
02.07.2018 18:34Linda
02.07.2018 18:34Guest
02.07.2018 18:34Savukart tam pensionarem,kas te ieprieks komenteja,ka berni ir tik neaudzinati un nedod vinam vietinu pasedet, nemaz ar netaisos to dot,jo ka jau rakstits atbildes vestule - pieklajiba nav obligata,ja jau tas nav soferim jaievero,tad jau man ka pasazierim ne tik! Haa, dzive tikko kluva vieglaka :D
tre
02.07.2018 18:34Esmu redzējis
02.07.2018 18:34viedoklis
02.07.2018 18:34šokkkkolaaade
02.07.2018 18:34Vizma
02.07.2018 18:34