2024.gada 22. septembris

Maigurs, Mārica, Māris

Krustpils pamatskolā notiek lekcijas par motivāciju mācīties

Krustpils pamatskolā notiek lekcijas par motivāciju mācīties

Šodien Krustpils pamatskolā atkārtoti viesojas biedrības „LAIMES KALVE” komanda. Ceturtās klases skolēni piedalījās lekcijā „Pats savas laimes kalējs”, kuras laikā bērni ar lektori runāja par to, kā veicināt draudzību, būt atklātiem un iecietīgiem pret citiem.

Bērni pildīja prakstisku vingrinājumu, kura laikā viņiem bija jāraksta vienā lapas pusē cilvēku īpašības, kas viņiem patīk un otrā pusē – kuras nepatīk. Pēc šī darbiņa bērni stāstīja, kā viņi jūtas dažādās dzīves situācijās saskarsmē ar draugiem, vecākiem un skolotājiem. Savukārt piektās un sestās klases skolēni apguva prasmi sevi motivēt mācībām un darbam. Izglītojošās lekcijas laikā pusaudži izvirzīja sev dzīves mērķus un kopā ar lektorēm pārrunāja, kas jādara, lai šos mērķus sasniegtu un, ka pašlaik galvenais viņu uzdevums ir apgūt zināšanas un prasmes.

Krustpils pamatskolā strādā atbildīgi un sirsnīgi pedagogi, kas domā ne tikai par to, lai skolēni apgūtu obligāto programmu, bet arī par to, lai viņi augtu godprātīgi, laimīgi cilvēki. Lielu ieguldījumu un degsmi skolotāju kolektīva saliedēšanā un bērnu audzināšanā sniedz skolas direktore Vija Stiebriņa.

Krustpils pamatskolā daudz tiek darīts skolēnu ētikas un garīguma izaugsmē, audzina saskarsmes kultūru no pirmajām klasītēm.

Biedrība “LAIMES KALVE” īsteno sociālo projektu “Ceļš uz laimi”, kas atdzīvina mūsu kultūras garīgās vērtības, sekmē savstarpējo cieņu starp cilvēkiem, atjauno vecāku uzticību skolām, cilvēku ticību saviem spēkiem, veicina pozitīvu attieksmi. Biedrība veic izglītojošu darbu. Nepilna pusgada laikā lekcijas par kompetenci, saskarsmi, motivāciju mācīties un strādāt noklausījušies 684 izglītības, kultūras, probācijas un sociālo dienestu darbinieki un šo dienestu klienti, kā arī vairāk nekā 2100 skolēnu.

Biedrība „LAIMES KALVE” turpina darbu, piedāvājot aktuālas tēmas, izmantojot grāmatas “Ceļš uz laimi” ieteikumus. Lekcijas veidotas darba kolektīviem, interesentu grupām, skolēniem. Tās ir interaktīvas lekcijas par saskarsmi, izdegšanas sindromu, konfliktu risināšanu, motivāciju mācīties, atkarību kaitīgumu. Lekciju laikā darbā iesaista arī klausītājus, tiem ir jāstrādā līdzi, jāiesaistās sarunās. Viena no priekšrocībām ir tā, ka katrs kolektīvs, kas aicina „LAIMES KALVES” lektorus, var izvēlēties, par kādām tēmām runāt, izveidot savu lekciju ciklu tā, lai palīdzētu klausītājiem apgūt vēlamās prasmes, saprast problēmas un savas vajadzības.„LAIMES KALVĒ” strādā profesionāli lektori, kuri spēj strādāt ar dažādām auditorijām.

Vita Smiltiņa,

biedrības „LAIMES KALVE”

sabiedrisko attiecību speciāliste

Komentāri (0-6/6)

  • mamma
    02.07.2018 18:23
    es:
    to jau organizē pati skola-direktore!par lekcijām jāmaksā,bet mums patīk ,ka vienmēr kaut ko jaunu vadība izdomā....


    Bet vai tad skola nevar ieplānot naudu tādām nodarbībām? Es arī varētu kādus centus samaksāt par savu bērnu, lai no malas kāds runā par mācīšanos, ne es vai skolotāja. Mūs sen vairs neņem pierē.
  • es
    02.07.2018 18:23
    to jau organizē pati skola-direktore!par lekcijām jāmaksā,bet mums patīk ,ka vienmēr kaut ko jaunu vadība izdomā....
  • Gunda
    02.07.2018 18:23
    Vairāk vajadzīgi šādi izglītojoši pasākumi skolās. !!!!Tas radīs bērnos vēlēšanos sasniegt konkrētas lietas savā dzīvē- sakot jau ar zināšanu ieguvi, izkustinās daudzus " es neko negribu" bērnus
  • Liene
    02.07.2018 18:23
    Labdien.
    Skolas pašas piesakās lekcijām. Vai nu pēc skolotāju iniciatīvas vai vecāku.
    Uz šodienu nolasītas vairāk ā 40 lekcijas pa visu Latviju. Jūs varat iepazīties ar rezultātiem šeit http://www.celsuzlaimi.lv/lv/preses-relizes
    kā arī pasūtīt lekcijas
  • Iveta
    02.07.2018 18:23
    Varbūt tāpēc ka šajā skolā pedagogiem tiešām interesē savu skolēnu dzīve!?
  • Anda
    02.07.2018 18:23
    Kāpēc tikai Krustpils skolas bērniem stāsta par motivāciju mācīties? Ar ko sīči 3.videnē, ģimnāzijā vai sākumskolā sliktāki?

Atstājiet komentāru