Ar BALTA nedienas kļūst par dienām
BALTA ir zināms vārds Latvijas apdrošināšanas tirgū jau vairāk nekā divdesmit gadus. Tirgus līderis, ko Latvijas iedzīvotāji jau 12 gadus sauc arī par godīgāko apdrošinātāju. Pērn BALTA ieguva jaunus un spēcīgus akcionārus - PZU Grupu (Polija), kuru kā tirgus līderi pazīst Centrālajā un Austrumeiropā, un Polijā to par savu apdrošinātāju sauc vairāk nekā 16 miljoni klientu. Līdz ar jaunu vizuālo identitāti, BALTA piesaka sevi ar pievilcīgu piedāvājumu klientiem. Vairāk stāsta BALTA Jēkabpils filiāles vadītājs Gvido Liepiņš:
„ Katrs jauns solis klientu piedāvājumu attīstības virzienā ir ļoti interesants, jo mainās apdrošināšanas tirgus standarti. Tieši BALTA bija pirmais apdrošinātājs, kurš ieviesa inovatīvo papildus piedāvājumu KASKO apdrošināšanai – palīdzība uz ceļa, kad evakuators atbrauc un palīdz arī tad, kad vienkārši saplīst auto. Šo papildus labumu klienti ļoti iecienīja un pāris gadu laikā tas kļuva par KASKO apdrošināšanas standartu visā tirgū. Apdrošinātājam ir jāspēj reaģēt visās potenciālajās situācijās, un šajā virzienā attīstīt savus pakalpojumus – tāpēc BALTA piedāvā ne tikai apdrošināšanu, bet arī plašu risinājumu klāstu potenciālu problēmu gadījumā. Daudzi cilvēki uztver apdrošināšanu kā papildu nodokli, bet mūsu ideja ir veidot inovatīvus pakalpojumus, lai cilvēki izprastu, ka nopērk ne tikai drošību riska situācijām, bet arī ikdienas ērtības. Tā ir apdrošināšanas nākotne,” stāsta Gvido Liepiņš.
Šobrīd, līdz 21.jūnijam BALTA ir īpašs un sirsnīgs piedāvājums mājokļa apdrošināšanai. BALTA mērķis ir palīdzēt klientiem iegūt drošības sajūtu, ka ar viņu mājokli viss būs kārtībā. Kreņķus, raizes, atdodot apdrošinātājam, klientam no katras nedienas paliek diena. Tāpēc īpašais BALTA piedāvājums; pirmkārt- piedāvā klientiem drošību plašākā skatījumā, otrkārt klienti iegūst bezmaksas PALĪDZĪBU MĀJĀS, treškārt tas viss tiek piedāvāts par ļoti izdevīgu cenu -30%.
„Mājas ikvienam cilvēkam ir kas īpašs un svarīgs, tur jūtamies droši un pasargāti. Diemžēl ir reizes, kad rodas neparedzētas situācijas- izsisti logi, bojātas durvis, ūdens krāns, caurules vai elektrības kabelis. Šādas situācijas vienmēr nāk negaidīti un rada stresu mājokļa īpašniekiem. Rodas daudz jautājumu – cik maksās remonts? Kā šo situāciju atrisināt? Mēģināt novērst problēmu saviem spēkiem? Kur dabūt profesionālu meistaru? Lai arī aptaujā, ko BALTA rīkoja kopā ar pētījuma aģentūru SKDS, aptaujājot 1005 Latvijas iedzīvotājus no 15-74 gadiem, atklājās, ka esam ļoti praktiski cilvēki un protam darboties ar āmuru un skrūvgriezi (56% iedzīvotāju parasti saskaroties ar mājokļa ķibelēm tiek galā pašu spēkiem, nemeklējot profesionālu meistaru palīdzību) tomēr ir arī blakus neērtības. No šīs aptaujas arī uzzinājām, ka visnepatīkamākā saistībā ar mājokļa ķibelēm respondentiem ir neplānoto izdevumu rašanās (63%), neērtības ar darba kavēšanu (17%) vai apgrūtināt tuviniekus vai paziņas (11%). Apdrošinātājs BALTA tieši tādēļ saviem klientiem atvieglo šīs situācijas, tās pilnībā pārņemot savos grožos un nodrošinot operatīvu meistara ierašanos. Mājokļa īpašniekiem nav nepieciešams lieki tērēt savus līdzekļus, laiku un nervus, jo tikai viena zvana attālumā savam apdrošinātājam ir problēmas atrisinājums,” atklāj Gvido Liepiņš.
Apdrošinot īpašumu, klientus sagaida papildu labumi. Tā, piemēram, par pirmo stiklojuma bojājumu nebūs jāmaksā pašrisks. BALTA arī atlīdzinās īres un pārcelšanās izdevumus, kamēr mājās noritēs remonts. Tiks arī atlīdzināti izdevumi par teritorijas labiekārtojuma un apstādījumu atjaunošanu.
Tāpat arī aprēķinu kārtība tiek vienkāršota attiecībā uz dzīvokļu apdrošināšanu. Klientam vien jāzina, cik istabu ir dzīvoklī un automātiski ir saprotama apdrošināšanas prēmija un mēneša cena.
Kā iegūt BALTA PALĪDZĪBU MĀJĀS?
Iegādājoties īpašuma apdrošināšanu un izvētoties vismaz divas papildu programmas, iegūstat BALTA PALĪDZĪBU MĀJĀS bez maksas. Kā papildu programmas tiek piedāvātas – iedzīves jeb mantas apdrošināšana, elektronisko risku apdrošināšana zibens vai pārsprieguma radīto zaudējumu segšanai, nelaimes gadījumu apdrošināšana ģimenes locekļiem vai civiltiesiskās atbildības apdrošināšana, kad pasargājam sevi finansiāli, ja netīši tiek nodarīts kaitējums, piemēram, kaimiņu īpašumam.
Arī esošie BALTAS klienti, kuri vēlas sevi nodrošināt pret dažādiem iespējamiem negadījumiem, var noslēgt līgumu par kādu no papildus programmām, nākotnē nodrošinoties pret liekiem sarežģījumiem, ja kaut kas ir atgadījies, un rēķināties ar BALTA PALĪDZĪBU MĀJĀS.
Ko nozīmē BALTA PALĪDZĪBA MĀJĀS?
Tā ir iespēja jebkurā laikā zvanīt un iegūt profesionālu konsultāciju, ja mājoklī ir atgadījusies kāda ķibele un rēķināties ar operatīvu- namdara, atslēdznieka, elektriķa un apsardzes pakalpojumu palīdzību. Gvido Liepiņš stāsta, ka ir trīs īpašuma riski, ar ko visbiežāk, diemžēl nākas saskarties mājokļa saimniekiem – ūdens noplūde, piemēram, plīsis ūdensvads, ugunsgrēka risks, kā arī zādzības. BALTA ir gatava sniegt palīdzīgu roku un, ja namam aizcirtušās durvis – atsūtīs atslēdznieku. Ja mājās būs plīsis ūdensvads, palīdzēs santehniķis, savukārt, ja būs nepieciešams - glābšanas un attīrīšanas dienests sakops negadījuma vietu.
AS BALTA adrese Jēkabpilī
nav mainījusies:
A. Pormaļa iela 15, Jēkabpils
Tālruņa numuri:
65223485, 65233895.