SEO optimizācija palīdzēs biznesam kļūt redzamam internetā
SEO optimizācija – stratēģisks darbs un ilgtermiņa rezultāti
Lai gan šobrīd nozīmīga loma uzņēmuma atpazīstamībā ir sociālo tīklu kontiem un reklāmām, pamats ir mājaslapa vai interneta veikals, jo tieši tur dodas klienti, pamanot interesējošu ierakstu vai reklāmu. Ja esat aizveduši potenciālo klientu uz savu mājaslapu, ir jārūpējas ka viņš to nepamet. Tāpat arvien biežāk interneta lietotāji reklāmas bloķē, tāpēc ir būtiski izmantot meklētājprogrammu sniegtās iespējas kļūt redzamam. Un te palīgā nāk mājaslapas optimizācija, kuras uzdevums ir uzlabot vietnes pozīcijas organisko meklējumu rezultātos.
Mājaslapas, kuru saites tiek rādītas rezultātu pirmajās lapās un augstākajās pozīcijās, tiek apmeklētas vairāk, kļūst atpazīstamākas. SEO optimizācija ir sarežģītu darbību kopums, kas palīdz uzlabot šīs pozīcijas. Optimizācijas process ir maratons – tas prasa pacietību un stratēģisku pieeju. Arī rezultāti nav redzami uzreiz, bet pēc ilgāka laika. SEO optimizācijā notiek darbs ar atslēgvārdiem, mājaslapas tehnisko un saturisko stāvokli, ārējām saitēm un citiem nozīmīgiem aspektiem, kas uzlabo vietnes kvalitāti un reitingu meklētājprogrammu algoritmos.
Ieguvumi no SEO optimizācijas
Kāpēc ir svarīgi nonākt organisko meklējumu TOP pozīcijās? Kāpēc ir būtiski, lai mājaslapa būtu tehniski un saturiski kvalitatīva?
-Jo augstākas pozīcijas, jo vairāk apmeklējumu
Optimizācijas process palīdz mājaslapai kļūt redzamākai organiskajos meklējumos. Kad interneta lietotājs meklētājā ievada saistītu atslēgvārdu, saite uz mājaslapu parādās pirmajās lapās un iespējami augstākā pozīcijā. Tā ir labāk pamanāma, kas arī palielina iespēju, ka uz tās uzklikšķinās. Reti kurš apskata rezultātu trešo, ceturto, piekto un tālākas lapas. Jo augstāka pozīcija, jo vairāk apmeklējumu mājaslapai.
-Aizvediet uz mājaslapu ieinteresētus klientus
No meklētāja uz mājaslapu tiek aizvesti jau ieinteresēti potenciālie klienti, jo paši izmanto konkrēto atslēgvārdu. Tas nozīmē, ka viņiem šobrīd vai tuvākajā nākotnē ir aktuāli šie pakalpojumi vai preces. Tāpēc ir svarīgi optimizācijas procesā strādāt ar īstajiem atslēgvārdiem un panākt, ka to izmantošanas laikā uzņēmuma mājaslapa ir iespējami augstākās pozīcijās.
-Darbs pie zīmola reputācijas nekad nebeidzas
Reputāciju veidot ir grūti. Tas ir ilgtermiņa darbs, kas nekad nebeidzas. Arī SEO optimizācija dod savu artavu zīmola reputācijas un atpazīstamības veidošanā. Augstākās pozīcijās vietne ir labāk pamanāma. Biežāk redzētais paliek prāta, veido asociācijas, šķiet uzticamāks un vērtīgāks. Arī optimizācijas procesā sakārtotā mājaslapa ir labs uzņēmuma prezentācijas veids.
-Iepazīstiet tuvāk savu mērķauditoriju
Katrs mājaslapā nokļuvušais apmeklētājs arī sniedz noderīgu informāciju par uzņēmuma mērķauditoriju, tās paradumiem un citiem raksturlielumiem, kuri ir ļoti noderīgi, lai veidotu labāku mārketinga stratēģiju, trāpīgas reklāmas kampaņas, uzlabotu klientu servisu, novērstu nepilnības mājaslapā vai interneta veikalā. Datu analīze šodien ir ļoti vērtīgs rīks, kas sniedz pamatotu informāciju un dod telpu izaugsmei.
-Uzlabojiet klientu pieredzi mājaslapā
SEO optimizācijas procesā mājaslapa tiek uzlabot gan tehniski, gan saturiski. Tas ļauj piedāvāt apmeklētājiem labāku, ātrāku un vērtīgāku vietni, kurā ir noderīga informācija. Ērti lietojama, saprotama un gaumīga mājaslapa ir ļoti būtisks faktors, lai apmeklētājs tajā uzkavētos un veiktu vēlamās darbības.
Veikt optimizāciju pašiem vai uzticēties aģentūrai?
Mājaslapas optimizācija ir ļoti plašs darba lauks. Vajadzīgas pamatīgas zināšanas un pieredze šajā jomā, lai pārskatāmā laikā gūtu panākumus. Ja ikdienā ar šīm lietām nenodarbojas, ir diezgan grūti saprast, no kura gala ķerties klāt, kādu stratēģiju izmantot. Tāpēc uzņēmumam, kam nav savu digitālā mārketinga speciālistu ar zināšanām par SEO, gudrāk ir izvēlēties ārpakalpojumu – digitālā mārketinga aģentūru.
Pieredzējušu speciālistu komanda veiks esošās SEO situācijas analīzi, izveidos stratēģiju un soli pa solim to īstenos. Ekspertu pieredze un zināšanas jau no pirmās sadarbības dienas strādās klienta labā, ļaujot ātrāk sasniegt biznesa mērķus, lieki nezaudējot ne laiku, ne līdzekļus.