Kā pievērst patērētāja uzmanību jūsu produktiem tirdzniecības vietās?
Merčendaizingam jeb produktu vai pakalpojumu prezentēšanai un izkārtošanai tirdzniecības vietās saistošā veidā vienmēr ir bijusi svarīga loma pārdošanas apjomu veicināšanā dažādu veidu uzņēmumos. Vizuālās tirdzniecības metodes ļauj uzņēmumiem parādīt savu radošumu, reklamējot produktus piemērotā un pamanāmā veidā. Krāšņi, uzrunājoši reklāmas stendi un citi produktu vai pakalpojumu prezentēšanas veidi piesaistīs pircēju skatienus veikalos, mudināt pienākt tuvāk, izpētīt un galu galā veikt pirkumu.
Reklāmas stendi tirdzniecības vietās – kāpēc tie ir efektīvi
Reklāmas stendi joprojām ir efektīvs un uzņēmumu iecienīts reklāmas risinājums preču prezentēšanai tirdzniecības vietās, jo tie ir pamanāmi, tos iespējams novietot un izkārtot dažādās vietās un veidos, turklāt tie ir personalizējami un piemērojami ikviena uzņēmuma vēlmēm un vajadzībām. Īpaši radītie stendi veikaliem var tikt novietoti dažādās vietās veikalā atkarībā no produkta, turklāt tos var pārvietot un izmantot atkārtoti citur. Bet kāpēc stendi ir efektīvi?
- Īpaša produktu prezentācija – ar stenda palīdzību varat savas preces veikalā prezentēt neparastā veidā dažādās krāsās un formās, ar uzrakstiem un saukļiem. Piemēram, kartona stendi ir ne tikai dabai draudzīgi, bet arī vizuāli pievilcīgi, turklāt tie ir viegli;
- Stendi piesaista klientus – veikalu stendi var tikt novietoti jebkur veikalā, un, esot košiem un pamanāmiem, tie rada interesi. Ieinteresēti klienti pirks vairāk, atbalstīs zīmolu un, visticamāk, turpinās preces iegādāties atkārtoti. Tas ir īpaši svarīgi uzņēmumiem – tirgus līderiem, kuri konkurē par klientu piesaisti un noturēšanu. Jūs varat likt savam zīmolam atšķirties no citiem, radot klientam personiskāku pieredzi ar reklāmas stenda palīdzību;
- Ērti pircējiem – ērtums kļūst arvien svarīgāks uzņēmējdarbības pasaulē un patērētāju vidū. Tiem uzņēmumiem, kas klientiem atvieglo iepirkšanos, tirgū ies labāk. Izmantojot pielāgotu stendu, jūs piešķirat savai mērķauditorijai iespēju ērti un ātri paņemt preci bez staigāšanas gar plauktiem. Un, kad patērētājiem produkts ir ērti novietots acu priekšā, viņi to pērk;
- Tēla veidošana un zīmola atpazīstamība – stendi ar vizuālajiem elementiem palīdz veidot zīmola tēlu ar krāsām, saukļiem un logo. Stends ir labs veids kā iepazīstināt ar jaunu zīmolu vai tā produktu veikala apmeklētājus, jo tas piesaista uzmanību un paliek atmiņā, pat ja konkrētais produkts attiecīgā brīdī nav vajadzīgs;
- Atbalsts klientu lojalitātes iegūšanā – reklāmas stendi piesaista uzmanību, un pircēji ir gatavi preces iegādāties atkārtoti, ja ir bijuši apmierināti ar tām. Stends ir veids kā atgādināt par savu produktu un ar laiku iepazīstināt esošos un potenciālos pircējus ar jauniem zīmola produktiem.
- Uzticiet profesionāļiem izveidot stendus atbilstoši produktu vai pakalpojumu mērķauditorijai. No tā būs atkarīgs gan dizains, gan stenda izmērs un forma;
- Iekļaujiet stenda dizainā zīmola vizuālos elementus, piemēram, logo, krāsas vai saukli. Tā ir iespēja ne tikai veicināt produktu pārdošanu, bet arī zīmola atpazīstamību;
- Reklāmas stends ir vizuāls reklāmas elements, tāpēc tam ir jābūt saprotamam arī bez vārdiem, tikai ar acīm. Stends pastāstīs preces stāstu, ja tam būs atbilstošs dizains;
- Piesaistiet uzmanību ar krāsām – patērētāju acis veikalos klejo bez fokusa, tāpēc stends košās krāsās var likt pircēju acīm apstāties pie tā. Nebaidieties eksperimentēt un būt radošs;
- Izveidojiet universālu stendu, lai to varētu izmantot atkārtoti citā vietā. Šis būs lielisks variants tiem uzņēmumiem, kuri ir nupat uzsākuši darbību un ir ar ierobežotu reklāmas budžetu.