Hibrīdauto – mūsdienu tirgus daudzpusīgākais transportlīdzeklis?
Vieglais, jeb maigais hibrīds. Nākamais solis hibrīdauto tehnoloģijā?
Salīdzinoši nesen tirgū ir ienākuši vieglie, jeb tā sauktie maigie hibrīdi. Atšķirībā no pilnajiem vai spraudņa hibrīdiem, tiem nav akumulators, bet gan ģenerators. Tā ir vienlaikus gan visnemanāmākā sistēma, gan vispamanāmākais atbalsts katra šofera vajadzībām.
Daudzpusīguma ziņā, hibrīdauto ne tikai sniedz iespēju apvienot divu veidu tehnoloģijas, bet ļauj arī izvēlēties, kādā kombinācijā tās tiek izmantotas.
Uzlabots atbalsts degvielas dzinējam, bet tā pati cena. Vai tas ir iespējams?
Ja desmit gadus atpakaļ teiktu, ka ir iespējams iegūt papildus labumu, nemaksājot lielu naudu, autovadītāji mestu greizus skatienus jebkura auto salona virzienā. Mūsdienās, ar maigā hibrīda ienākšanu tirgū, tas ir iespējams!
Maigā hibrīda tehnoloģija ir balstīta uz to, ka tas sniedz būtisku atbalstu auto elektriskajām tehnoloģijām, kā arī dzinēja iedarbināšanai un ātrumkārbas darbībai. Līdzīgi kā pilnā tipa hibrīdā, maigais hibrīds izmanto reģeneratīvo bremzēšanas tehnoloģiju, lai uzlādētu hibrīdauto esošo elektroģeneratoru.
Pilsētā vai uz šosejas - ieguvums ir jūtams.
Tāpat kā abiem pārējiem hibrīdauto tipiem, arī maigajam hibrīdam ir ietekme uz degvielas patēriņu un izmešu daudzuma samazināšanu. Tomēr, pilno un spraudņa hibrīdu var dēvēt par automašīnu, kas paredzēta ievērojamiem ietaupījumiem, bet maigo hibrīdu par daudzpusīgu partneri jebkuros braukšanas apstākļos.
Pilsētniekiem īpaši patiks vienmērīga gaitas uzsākšana, kas pie tik daudzajiem luksoforiem noderēs degvielas dzinēja amortizācijas samazināšanai un patīkamākai braukšanai. Savukārt, šosejas mīļotājiem papildus jauda un ātrumkārbas vienmērīgāka darbība būs kā ķirsītis uz tortes. Gan par maigo hibrīdu, gan par pārējo divu tipu hibrīdauto vairāk varat lasīt šeit: https://www.mazda.lv/jaunumi/hibridauto.