Top 3 faktori, kas uzlabo pozīciju Google meklētājprogrammā
- 02 novembris 2023 --
- 0Komentāri
Viena no galvenajām metodēm, lai panāktu šo augsto pozīciju organiskajos rezultātos, ir labas SEO (Search Engine Optimization) prakses izmantošana Jūsu mājaslapā. Tā ietver dažādus elementus, piemēram, atbilstošu atslēgvārdu iekļaušanu, enkurteksta izmantošanu, izejošo saišu veidošanu, un citus svarīgus faktorus, ko nosaka Google algoritms.
Kā strādā Google?
Google meklētājprogramma ir ļoti komplicēta un sarežģīta sistēma, kuras virsmērķis ir nodrošināt tās lietotāju ar visprecīzāko atbildi uz viņa vaicājumu. Google izmanto mākslīgo intelektu, mega komplicētas automatizētas sistēmas, kas aplūko daudzus faktorus un signalizē par simtiem miljardu tīmekļa lapu un citu saturu, lai sekundes daļā pārlūkprogrammā parādītu visatbilstošākos un noderīgākos rezultātus.
Šajā procesā Google algoritms tīmekļa vietnes atlasa pēc faktoriem jeb signāliem, kas atbilst labai SEO praksei. Jāņem vērā, ka Google kompleksajā vērtēšanas procesā būs daudz vairāk faktoru nekā tos ietver vietnes SEO optimizācija. Ja SEO speciālists strādā ar apmēram 120 faktoriem, kas ietekmē vietnes pozīciju meklētājprogrammu rezultātos, tad Google algoritms spēj izvērtēt vairākus simtus, pat tūkstošus faktoru un signālu, vienlaicīgi turpinot attīstīties un uzlabot savu vērtēšanas skalu.
Kā uzlabot savas pozīcijas?
Varētu šķist, ka nav iespējams uzvarēt šajās vērtēšanas sacensībās, tomēr uzticot mājas lapas optimizāciju speciālistiem ar atbilstošām zināšanām un kvalifikāciju, Jūsu interneta vietne spēs sasniegt arvien labākus rezultātus.
Lūk, Google skatījumā trīs faktori, kam būtu jāpievērš īpaša uzmanība, ja gribat sasniegt augstu pozīciju meklētājā:
1. Kvalitatīvs lapas saturs
Google sistēmas analizē vietnes saturu, lai novērtētu, vai tajā ir informācija, kas būtu noderīga un atbilstu meklēšanas nolūkam.
2. Apmeklējuma pieredze
Google vēlas nodrošināt lietotājam labu pieredzi. Ja vietne slikti atspoguļo produktu vai pakalpojumu, tās ielāde aizņem pārāk ilgu laiku, tai nav ērta mobilā versija, tad šī būs negatīvā pieredze, ko Google novērtēs ar zemu pozīciju.
3. Saites (iekšējās)
Tās lietotājiem atvieglo tīmekļa vietnes navigāciju. Ja Google bots nevar piekļūt vietnes lapām, tad tās netiks indeksētas. Šo nepieejamo lapu dēļ Google uzskata, ka šīs vietnes it kā neeksistē. Būtībā lieliski atslēgvārdi, labi uzrakstīts saturs un labs mārketings nepalīdzēs nepareizi izveidotai tīmekļa vietnei.
Kāda tad ir pareizi izstrādāta SEO stratēģija? Ar šo jautājumu labāk ir griezties pie speciālistiem, kuru pakalpojumu klāstā ir profesionāli SEO pakalpojumi.
Digitālā mārketinga aģentūra E-komercija.lv piedāvā dažādus pakalpojumus un to klāstā ir arī interneta veikala izstrāde cena, kam ir atbilstoša. Turklāt E-komercija.lv pieredzējušo speciālistu komanda konsultē un piedāvā pilnu SEO pakalpojumu klāstu. Ieskatieties www.e-komercija.lv un sazinieties ar speciālistiem. Šeit var ne vien uzzināt, kas ir SEO, bet arī pieteikties konsultācijai.