2024.gada 11. maijs

Karmena, Manfreds, Milda

Sastrēgumos pie tilta šoferiem nākas pavadīt aptuveni stundu (FOTO)

Sastrēgumos pie tilta šoferiem nākas pavadīt aptuveni stundu (FOTO)

Jēkabpils tilta braucamās daļas viena josla ir slēgta no šodienas pulksten 10.00, bet jau pirmajā stundā gan no Zīlānu un Rīgas ielas puses, gan no Neretas ielas puses veidojās sastrēgumi.

 

Vairāki autovadītāji portālam Radio1.lv ziņoja par to, ka rindā nākas gaidīt gandrīz stundu. Neretas ielā rinda stiepās no tilta līdz apļveida krustojumam ar Brīvības ielu un vēl tālāk – līdz pat degvielas uzpildes stacijai “Virši”, gandrīz sasniedzot Mežaparka teritoriju.

 

Kad tilts tika slēgts, notikuma vietā ieradās arī aktīvists Pēteris Sprukts, taču policija viņam lika doties projām.

 

Jau ziņots, ka šodien sākušies tilta rekonstrukcijas darbi Jēkabpilī. To laikā paredzēts nomainīt tilta margas, segumu un apgaismojuma sistēmu.

 

Tilta renovācija ir daļa no projekta «Kurzemes un Vienības ielu rekonstrukcija un Brīvības – Neretas ielu krustojuma rekonstrukcija» un tajā paredzēts apgūt gandrīz 5,2 miljonus latu. Tilta renovācijas laikā tiks mainīts brauktuves un ietvju segums, remontēti tilta balsti, laiduma konstrukcijas, uzstādītas jaunas margas, barjeras un apgaismes stabi, mainītas notekcaurules un krāsotas tilta daļas.

 

Pašreizējais tilts pār Daugavu Jēkabpilī ir uzbūvēts 1962. gadā Otrā pasaules kara laikā nopostītā tilta vietā, savienojot un apvienojot abas Daugavas krastu pilsētas - Krustpili un Jēkabpili un efektīvi risinot abu pilsētu satiksmes problēmas. Taču pēdējo reizi tilts remontēts 1995.gadā.

 

Daļa no projektā paredzētajiem darbiem - Brīvības un Neretas ielu krustojuma rekonstrukcija - jau pabeigta.

 

Komentāri (0-6/6)

  • kur tas redzets!
    02.07.2018 18:16
    Kā jau vienmēr strādnieki ir vienā čupā un noskatās cik liels ir sastrēgums, visi normālie strādnieki ir aizbraukuši, jo pa tādu algu viņi nav gatavi beigt savu veselību. Labāk jau maksāt par smēķēšanu ceļmalā :D
    Pēc ceļu kvalitātes var redzēt, kur ietaupīti līdzekļi ceļa virsmai un kur stradniekiem, bet viņi tikai spriedelē..
  • Anna
    02.07.2018 18:16
    Nevienā citā valstī neesmu pieredzējusi ceļu remontu radītus sastrēgumus, jo atšķirībā no Latvijas un īpaši Jēkabpils ceļus taisa naktīs un laika posmā, kad uz ceļiem nav tik daudz transportlīdzekļu, bet Latvijā visi lielie darbi sākas no plkst. 8-9, kad bez tilta remonta jau bija sastrēgumi, jo ir ceļi, kuri ir mūžīgā remontā!!!!! Ceļu kvalitāte ir nekāda!!! Vajadzētu aizvestu šo remontu organizatoriem aizbraukt kaut uz Lietuvu un paskatīties, kādas kvalitātes ceļi ir mūsu kaimiņvalstī un tie nenotiek 3 gadus!!
  • BioEnergy
    02.07.2018 18:16
    nu reportieris (fotograafs) jau savu slinko dirsu taalak par tiltu aizvilkt nevareja
    Lai paaditu shis problemas patiesos apmeerus
  • Protams
    02.07.2018 18:16
    Interesanti. Tiltu remontēja 1995.gadā pēdējo reizi. Ko gan tur darīja pirms pāris (max 5) gadiem, kad satiksmi slēdza līdzīgi, un rindas arī bija. Arī vasaras periodā. Gaismas mainīja, margas mainīja, segumu mainīja. Viss tas pats. Jēkabpils-mūžīgo remontdarbu vietas. Būtu labāk ceļa posmu no Poliklīnikas līdz JVģ( Brīvības iela, laikam, skaitās) izvedojuši par normālu asfaltētu brauktuvi, nevis reāli pusasfaltētu brauktuvi.
  • Nu nez nez
    02.07.2018 18:16
    Ja Jēkabpilī būtu 500 mašīnu - un nebūtu tranzīta - tad varbūt būtu ok. Pašlaik neredzu nevienu iemeslu kāpēc netika nodošināts pontonu tilts!?!?!?! Ir neērtības - un ir tas kas būs visu vasaru tagad! TRAKUMS!!!
  • ups!
    02.07.2018 18:16
    Atceros,kad iepriekš remontēja tiltu....bet tas bija 1995.gadā...? Nu i laiks skrien!

Atstājiet komentāru