Kā vērtējat Jēkabpils slimnīcas un poliklīnikas sniegtos pakalpojumus?
Viktors: Jēkabpilī pakalpojumi ir tādi paši kā visās citās Latvijas slimnīcās. Vienīgais, ko var vēlēties, lai Jēkabpils slimnīcai būtu lielākas kvotas, jo nereti gadās, kad aizej tad kvotas jau beigušās un, lai tiktu pie speciālista, jāmaksā lielāka nauda vai ilgi jāgaida rindā.
Tamāra: Pati neesmu gulējusi Jēkabpils slimnīcā un neko par slimnīcas darbu nezinu pateikt. Taču atsauksmes ir labas. Mana māsīca nupat traumās gulēja nedēļu un stāstīja, ka tur labas māsiņa. Bieži ienāk palātās, apjautājas par veselību, ir laipnas un atsaucīgas.
Aigars: Nav nācies izmantot Jēkabpils slimnīcas pakalpojumus, tomēr esmu dzirdējusi nevisai labas atsauksmes un tieši par uzņemšanas nodaļas darbu. Ir stāstījuši, ka nav laipni pret pacientiem. Zinu par gadījumu, kad bērnu sakoda bites un sākās alerģiska reakcija, izsitumi. Tāpēc māte puiku aizveda uz uzņemšanas nodaļu, bet tur viņu izlamā, ka ar niekiem traucē mediķus.
Vita: Paldies Dievam man reti iznāk saskarties ar mediķiem un man nav bijusi negatīva pieredze. Varu teikt tikai labu. Tomēr no paziņām ir dzirdēts viedoklis, ka ne vienmēr ir bijusi laba attieksme. Pat valda uzskats, ja ir nopietna saslimšana, labāk Jēkabpilī neārstēties.
Mārīte: Reģistratūrā vienmēr ir lielas rindas, ilgi jāgaida. Arī pie ārstiem ir rindas. Manuprāt, ja cilvēkam ir vajadzība, tad pie mediķa būtu jānokļūst ilgākais divu dienu laikā, pretējā gadījumā var rasties problēmas. Tāpat arī vajadzētu rast iespēju arī speciālistiem – zobārstam, acu ārstam, ķirurgam un citiem iet mājas vizītēs pie pacientiem, kuri uz poliklīniku nevar atnākt.
Komentāri (0-1/1)
oskars
02.07.2018 18:25