2023.gada 6. februāris

Dace, Dārta, Dora

Mums raksta: Kāpēc līdz novembra beigām jāgaida rēķins par saņemto siltumu oktobrī Jēkabpilī, Madonas ielā?

Mums raksta: Kāpēc līdz novembra beigām jāgaida rēķins par saņemto siltumu oktobrī Jēkabpilī, Madonas ielā?

Ar Radio1.lv pirmdien sazinājās iedzīvotāji no daudzdzīvokļu mājām Jēkabpilī, Madonas ielā un pauda sašutumu, ka ir jau novembra beigas, taču rēķini par saņemto siltumu oktobrī, joprojām nav saņemti. “Pēc dažām nedēļām, ja normāli tiek piegādāti, jau jābūt rēķiniem par decembri. Tagad sanāks, ka uzreiz būs divi rēķini un būs grūti tos apmaksāt, ņemot vērā, ka decembris ir arī svētku mēnesis, kad izdevumu ir vairāk kā ikdienā,” raksta Vladimirs. Viņš sacīja, ka vairākkārt ir zvanījis SIA “JK Namu pārvalde” un jautājis, kāpēc nav rēķinu, atbilde bijusi, ka tiekot gaidīts, kad būs zināms, cik liela summa energoresursu kompensācijām tiks piešķirta, lai veiktu aprēķinus.

Viņš arī piebilda, ka no SIA JK “Namu pārvalde” pie daudzdzīvokļu māju durvīm bijusi pielīmēta informatīvā lapiņa, ka rēķini kavēsies, bet neesot normāli, ka tik ilgi. Vladimirs arī ziņoja, ka pēc kārtējā zvana SIA “JK Namu pārvalde”, pirmdienas pēcpusdienā saņēmis rēķinu elektroniski.

Radio1.lv sazinājās ar SIA “JK Namu pārvalde” un lūdza paskaidrot, kāpēc tik ilgi kavējas rēķini un, kā tas nākas, ka pilsētas daļā, kur siltumu nodrošina SIA “Jēkabpils siltums” un arī kavējās rēķini, iedzīvotāji tos saņēma krietni ātrāk? Atbildi sniedza SIA “JK Namu pārvalde” sabiedrisko attiecību speciāliste Iveta Skolniece.

Rēķinu piegāde par siltumenerģijas pakalpojumu (to sniedz SIA “Energo Serviss”) oktobrī adresēs Madonas ielā 26, 28, 28A un 28B un Rīgas ielā 227, 229 un 231 iedzīvotājiem aizkavējās, jo tika gaidīts apstiprinājums no Būvniecības valsts kontroles biroja par valsts atbalsta piešķiršanu mājsaimniecībām. Pieteikums tika iesniegts 15.novembrī, atbilde saņemta 28.novembrī. Rēķini nekavējoties tika sagatavoti, piemērojot piešķirto atbalstu, un nosūtīti klientiem. 

Atbalsta sistēma ir apgūta, un, iespējams, nākamajos mēnešos rēķini tiks piegādāti savlaicīgāk! Aicinām iedzīvotājus būt saprotošiem!” skaidro Iveta Skolniece.

Viņa piebilda, ka pirmdien, 28.novembra pēcpusdienā rēķini klientiem tika izsūtīti elektroniski, savukārt sākot no otrdienas 29.novembra, tie tiekot iznēsāti pa iedzīvotāju adresēm.

Atstājiet komentāru